DevilsTower Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Skjer med at de har ikke har Skyline der a?:confused: Supra er det der, men Skyline - nei :( Men siden jeg holder med japse, har jeg bygd en j*vla fin Supra:) Har det på 360, men skal se om jeg får tatt et bilde av den:) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Skjer med at de har ikke har Skyline der a?:confused: Supra er det der, men Skyline - nei :( Men siden jeg holder med japse, har jeg bygd en j*vla fin Supra:) Har det på 360, men skal se om jeg får tatt et bilde av den:) Ja! Bilde :) Edit: Jeg hadde forresten en temmelig fet Viper. Rød farge, og svart dekor som egentlig var svart men kunne nesten ikke se den pga lakkerings metode. Hadde jeg ikke sletta det for noen måneder siden, hadde jeg kanskje klart å få tatt et bilde... Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg