Gå til innhold

240 med bodykit= stygt!

Ranger emnet

scb

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei, nei!!

må ikke fikse en sånn profft ødelagt bil!!

edit: kan vedde på damer liker den bilen, ehhe..

de ville sikkert sagt den er "søt"

var jo det eg sa, synd å ødelegge den..

på tide å begynne med måkedører på 240 igjen, det e jo bra harry :D

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...
Syns no ikkje bross er så stygg bak men....

24204192.jpg

Har desverre ikke flere biler av syk-racing sin bil...Er hvertfall på forumet her...

Hallois...

Lurer på om det er noen som har noen flere bilder av denne 242en?

Den var stygg lik min sin så hadde vert kjekt og se mer av den siden jeg har litt planer om bross på min. Jada.. Vet tråden er ifra 2005.:volvsmile

02 Bmw 520 iat Msport, 96 mod Bmw 5xx e34

90 mod Chevy Suburban(solgt),00 mod Bmw 523iat(solgt),81 mod Volvo 242(solgt),64 mod Volvo Amazon(solgt),65 mod Volvo Amazon HGV(solgt),88 mod Bmw 520i e34(solgt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den er norsk også:) Vet du hvilken farge det er på den?

Såg det sto Verdal turboboy på bildet så jeg søkte på volvoklubben trøndelag etter noen flere bilder men jeg finner ingen:(

90 mod Chevy Suburban(solgt),00 mod Bmw 523iat(solgt),81 mod Volvo 242(solgt),64 mod Volvo Amazon(solgt),65 mod Volvo Amazon HGV(solgt),88 mod Bmw 520i e34(solgt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal finnes bilder av den på volvoklubbentrondelag sine sider ja, tror han skulle gå for cleant look nå etter oppussing.

Må forresten si d jeg også at jeg synes 240 er finest med orginal frontleppe og a-vingen.

Har hatt Bross fram selv på noen biler, men har nå gått lei den og, er blitt for vanlig og meget oppbrukt.

VOLVO The intelligent choice

----------------------------

81 Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er finest med orginal spoiler men her som jeg bor er det bare ett par volvoer som har bross så det hadde vert litt kjekt med noe mer enn bare det orginale. Har vurdert litt 740 spoiler og montere add on på 242en. Hadde det på ein 1977 244 for ett par år siden og det syns jeg var litt tøft (hvertfall på den bilen)Vet fu om han skal kvitte sej med bross settet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider