Gå til innhold

Bremsecaliper bak til Audi TT

Ranger emnet

VW4

Anbefalte innlegg

Sitter og er uendelig irritert, fordi for to måneder siden paiet caliperen min bak på TT'n min..Og har prøvd å få tak i den i like lang tid, men uten å lykkes..Prøvd NBS, Møller, alle disse mekonomen torshov+++INGEN får tak i, møller skryter på seg at den kommer om et par dager fra tyskland men to måneder er to JÆVLA lange dager..Så den må sikkert produseres..

Så hvis noen vet om noen som har, brukt eller ny så vil jeg være evig takknemlig...Vet at S3 har lik caliper og muligens golf 4 GTI og A3 1.8T..

Er så sjelden på internett, men er å nå på mob. 91899975

X: 2002 Yamaha R6

X: 2000 Golf

X: 1999 Audi TT

X: 2000 Golf 4 Jubileum

X: 1998 Golf 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mener jeg det var en kar på VW Audi Club norwegen-forumet som skulle selge en komplett bakstilling fra en S3 for litt siden.

Kan jo lete der og høre med ham. http://forum.vwaudi-club.no/

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svarene..kom litt lenger, fant "bromsok" venstre bak fem steder i Sverige..Men er det noen som vet hvordan det er å få sendt slik til Norge?

Pris på porto evnt toll? eller er det ikke toll på slik?

Også fant jeg en i Norge, men det er til en Quattro, noen som vet om det passer på fwd?

X: 2002 Yamaha R6

X: 2000 Golf

X: 1999 Audi TT

X: 2000 Golf 4 Jubileum

X: 1998 Golf 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider