Gå til innhold

hjelp! får ikke liv i dumpen min!

Ranger emnet

v240tic85

Anbefalte innlegg

Hvis den er justerbar så kanskje den står i "transport" modus slik at bevegelige deler ikke er løse, les: justert på det strammeste.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk min nye turboxs dump i posten i dag! men får den ikke til å gi lyd fra seg! va kan være problemet?? trenger hjelp fort

prøv å juster den, få den til å bli litt slappere, enten ved å kappe fjære litt, eller om det finnes noen andre måter å justere den på...

tyder på at den er for stram ihvertfall....

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du har kobbla vakum på den???

Kommer ann på hvem type det er. men vist det er den turbo xs rfl eller hva den heter, så følger det med shims, og disse lå inni når jeg kjøpte min, Altså står det veldig stramt.

Bare å skru av toppen på den

Volvo 242 -81 B23et, Ny motor i vinter.

Volvo 242 -78 B21a/B23et "Kjeksen". Vrak

Om livet suger..ÖVERLADDA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart. du kan jo skru den av da, og se om du klarer og dytte stempelet innover, så ikke noe henger. kansje dele den og se om de har lagt inn noe transport sikkring som de nevnte tidligere.

De skal funke med en gang, hvor mye trøkk kjører du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stram er den da? Klarer du å enkelt dytte opp stempelet for hånd?

Prøv å skru av topplokket på den og smør opp litt..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal være hard og trykke inn. det er min og har altid vært det vertfall. Men er jo vært og prøve og smøre den vist ikke den dumper.

Hvor har du montert den? ikke att det har noe å si men

Lenke til kommentar
Del på andre sider