viper Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Skulle hatt slike i Norge :lol: Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Haha Helt enig. men er det ikke en på vei inn til oslo ifra drammen ? får jeg å en kompis kjørte inn mot oslo å da lå vi i begge filene, å når vi hadde passert sensoren så sto det på de to tavlene, siden vi lå midt i veien, 101 km/t på ene tavla og 91 km/t på den andre tavla.. BRA MÅLING :) Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 viper, ja kunne vært rått det... men er redd at vi hadde hatt en intern konkurranse oss imellom da? hvem som kom høyast eller no? =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Finnes jo en sånn i nærheten av Grorud inn mot sentrum tror jeg? Kjørte forbi der på kvelden, stod bare "Over 80" Så de har nok tenkt på at folk kan gasse på litt ekstra ved sånne for å se hva de klarer, og da virker de mot sin hensikt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Finnes flere sånne i Norge... men ingen som viser 315 tror jeg :D Før stod det vare "Over 100" eller "Over 80" f.eks... men de som står på motorveien ved Liertoppen mot Asker viser riktig fart nå (Opp mot 200 iallfall) :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 viper, ja kunne vært rått det... men er redd at vi hadde hatt en intern konkurranse oss imellom da? hvem som kom høyast eller no? =) Hæ? Næsj. Bremser med en gang jeg ser slike "tavler" jeg ;) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Skulle hatt slike i Norge :lol: Photoshop. 1 tallet passer ikke inn i det hele tatt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Photoshop. 1 tallet passer ikke inn i det hele tatt... Enig, ikke bare med 1-tallet men skulle vell vært en bra dyktig fotograf til og ta det bildet Fra en annen bil. Og det finnes jo en drøss med slike tavler i norge, bare att de står ved siden av veien:) Grei måte og sjekke speedometer på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Hæ? Næsj. Bremser med en gang jeg ser slike "tavler" jeg ;) Du er visst ikke alene om det her i landet. Ser det samme hver dag på vei til jobb, folk bremser ned for å komme akkurat under 80km/t. :hammer Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goophy Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 men de som står på motorveien ved Liertoppen mot Asker viser riktig fart nå (Opp mot 200 iallfall) :) Ikke nå mer, står bare '100' eller 'over 100'. Var noen som kjørte en smule fortere der. *host* Siter x '02 Z3 1,9 M-tech. RX-7 Turbo II ønskes kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Det står en på E18 fra Sandefjord mot Tønsberg. Denne viste også bare over 80 km/t.. Helt til en kamerat av meg hadde det jævla travelt når han skulle til Tønsberg om natta. Han passerte den i over 200 km/t, og da viste den 204 km/t. Så det er tydelig at den viser "Over 80" opp til en viss hastighet. Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 det ble fjernet da de økte grensa der til 90 Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 har sitte på i en 323 i 230 forbi en sånn duppeditt da sto det bare "over 80" var nesten litt komisk.. hehe Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Vi hadde en som det sto "Din fart er : XX km/t" på .. av naturlige årsaker forsvant den fort ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Og den viste fart over 80 :P Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg