mfafa Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Lurer på hvor jeg finner der det skal etterfylles girolje på min nissan micra 1987? Jeg lurer også på hva slags girolje som skal brukes for å ikke ødelegge hele herligheten :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Hvis det ikke sitter noen nivåplugg på siden av kassen frem mot radiator, så må du fylle om speedometerdrevet. Det skal gl 4 på kassa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 tipper d sitter en plugg fremme på kassa ja...(mot raddis) Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Du fyller på olje der spedometer kabelen sitter, er også der du måler oljenivået i girkassa Dreneringspluggen er under Her er litt fra Haynes: Olje kapasitet: 4 trinns: 2,5l 5 trinns: 2,6l Olje: Girkasseolje, SAE 80 til API GL4 Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg