MGR Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 ok tøft. å mye bli dæ ca i nok da? med frakt? su svarre fort den lik jeg:) hehe Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 næh - et kaross er vel ikke tungt, for 100,- elns får du vell 1.klasses flytransport og levering på døra :D PS: fuel-bilen er 1:10 - right? hvis ikke så går d til h..... Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 ok:Phehe el er 1:10 ja. el den jeg ska kjøpe mg da:P mn jeg finn ikke drift dekk til nitro bil da:( Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 har du felger så bare finn noen pvc rør - d er det de fleste proff drifterne bruker Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 hva er pvc rør? hvor fåår jeg tak i det? hvordan får jeg de til og passe? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Kjøp deg en sånn... http://www.tamiya.de/produkte/autoselektro/onroad/rtp/58314/produktdetails.htm Kjøpte min på Lillehammer lørdag. Koster 1990.- + batteri og lader. Jeg kjøpte med ett gromt batt og grommeste lader. Kom på 2700.- Sitat fra ett rc-forum: hvis dere skal kjøpe dere drifte bil så kjøp enten tt-o1 (beste) eller tl-01.. eller andre modeller men de er andbefalt!.. det må vare 4wd får at det skal gå... drifte hjul: kjøp ferdige fra yokomo eller kutt pvc rør Jeg kjøpte en tt-01 meget fornøyd, skal bestille drifte hjul nå. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 kommer du fra lillehammer? hvor på lillehammer kjøpte du den da? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 kommer du fra lillehammer? hvor på lillehammer kjøpte du den da? Kommer fra Gjøvik. Kjøpte den på IMPAXX Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
button Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Noen her som har prøvd børsteløs motor ell? Låner motor fordi min er ødelagt, og i går brant fartsregulatoren opp.. Har lest at børsteløst skal være bra motorer til å drifte også.. Noen som har noe peil på dette området?? og evt. pris på greiene? Siter ThomasKnappen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 hva er pvc rør?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 jeg har et par drifte filmer. noen som veit hvrdan jeg får de fra mob'n? har k700i. kommer at jeg ha sette opp en server eller noe når jeg skal sende den til epost. har ikke kabel el no så:( Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Et par ting. Yokomo har ingen spesielle fortrinn på driftingen, bilen er en helt vanlig touringbil, bare forenklet. Dekkene er trikset. Det beste stedet å bestille er Hongkong. Driftekit med frakt kommer på 1700,- da inkl. EMS på 3-5 dager;) Der er også alt annet billig... Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Et par ting. Yokomo har ingen spesielle fortrinn på driftingen, bilen er en helt vanlig touringbil, bare forenklet. Dekkene er trikset. Det beste stedet å bestille er Hongkong. Driftekit med frakt kommer på 1700,- da inkl. EMS på 3-5 dager;) Der er også alt annet billig... Kjøpte mine fra Hong Kong. 2stk tamyia tt-01D 2500.- for begge inkl frakt og moms. cheers Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 My point proven :D HK er nesten gratis! Jeg synes forøvrig PVC er altfor glatt, men hver sin smak. Yokomohjula var okei, litt glatte for børsteløsen min bare. Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 viss noen vil se noen bra drifte filmer så si mg åssn jeg får lagt de ut da. har prob med det. vil bli flere filmer framover og. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg