Gå til innhold

er 240 forumet, blitt en "søppelbøtte" for poster om andre modeller?

Ranger emnet

Kennet

Anbefalte innlegg

Hehe, føler meg litt skyldig.

Men hvis folk virkelig synes det er ett problem, så er det jo bare for modene å flytte tråden over der den hører hjemme.

Det jeg hadde synes var greiest, var om vi slo sammen alle Volvo forumene, og istedet delte det opp i, f. eks., teknisk/vedlikehold, "tuning", galleri/prosjekt og pisspreik. Det er så lite liv i de andre forumene at jeg tviler på at 240 vile druknet i mengden uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

for å være ærlig ser eg ikkje på det som et problem.. men om det må endres, bør forumene deles opp i "Klassisk volvo (900 og eldre)" og "Nyere volvo (850 og utover)".. vet ikkje kordan det e i de nyere volvoforumene, men i de klassiske så e det lite aktivitet i de andre enn 240..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, føler meg litt skyldig.

Men hvis folk virkelig synes det er ett problem, så er det jo bare for modene å flytte tråden over der den hører hjemme.

Det jeg hadde synes var greiest, var om vi slo sammen alle Volvo forumene, og istedet delte det opp i, f. eks., teknisk/vedlikehold, "tuning", galleri/prosjekt og pisspreik. Det er så lite liv i de andre forumene at jeg tviler på at 240 vile druknet i mengden uansett...

men derer vet jo hvorfor det ikke er no respons i 900/700 delene? fordi at alle poster trådene sine i 240 delen...

og det er veldig vanskelig for folk å bruke søkefunksjonen, så man får flere tråder om akkurat samma tingen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men derer vet jo hvorfor det ikke er no respons i 900/700 delene? fordi at alle poster trådene sine i 240 delen...

Vet du hvilken volvo de aller fleste her inne kjører??

mhm, du gjettet riktig, 240, derfor er det der blir stilt spørsmålene også. Kan gå uker og dag før man får svar på de andre. Hvis det skal være sånn at man må vente 1uke på å få svar blir det slitsomt i lengden når man vet det går et par timer til 1 dag.

og det er veldig vanskelig for folk å bruke søkefunksjonen, så man får flere tråder om akkurat samma tingen også...

velg hele volvo delen i steden, da får du alle trådene og da finner du den du er på jakt etter. er ikke noe stort problem heller. Eller slå sammen 200-700-900 fordi det er de som går igjen i 240-delen. Så slepper man dobbel posting.

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvilken volvo de aller fleste her inne kjører??

mhm, du gjettet riktig, 240, derfor er det der blir stilt spørsmålene også. Kan gå uker og dag før man får svar på de andre. Hvis det skal være sånn at man må vente 1uke på å få svar blir det slitsomt i lengden når man vet det går et par timer til 1 dag.

velg hele volvo delen i steden, da får du alle trådene og da finner du den du er på jakt etter. er ikke noe stort problem heller. Eller slå sammen 200-700-900 fordi det er de som går igjen i 240-delen. Så slepper man dobbel posting.

HVEM sin grunn er det at det ikke er noe liv i 900 og 700 delene a ?

det er deres egne, for dere nekter jo å skrive det der... Start med å skriv innleggene deres der så får dere nok opp en del liv der også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette problemet her kan dere som bruker volvo forumet løse utrolig lett... dere som har lagd deres eget rot her...

med litt mere struktur i oppbygningen av tråder med skikkelige emner på trådene, legge tråder under riktig emne(200.700.900 serie osv), bruke søke funskjon osv for å se om flere har tråder om samme sak osv...

så fra og med nå så anbefaler jeg at dere legger ut tråder på de riktige delene av forumet som omhandler den type volvo osv dere har...

og en ting som dere kan oxo ta til etterretning, kjøp og salgs tråder vil fortsatt bli sletta, vi har et eget kjøp og salgs forum til dette som blir oppgradert nå i nærmeste framtid. dere har klaga på dette forumet, men det er lett å bruke, det nye blir mye enklere...

er visse folk innafor volvo delen som sliter litt med dette virker det som...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva så? Det er da ikke så mye trafikk her at man ikke rekker å følge med på trådene om 240.

Og jeg trur nok du er en av de eneste her som har noe imot å lese tråder om 700 og 900.

For meg og de fleste ekte volvofolk er ihvertfall 2, 7, og 900 samma sak.

for de som ikke alltid har tid å lese forumet hver dag så er det faktisk ganske stor trafikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for de som ikke alltid har tid å lese forumet hver dag så er det faktisk ganske stor trafikk...

Ja vel.. Syns ikke at det er 7 og 900 innlegg som er mest i veien så lenge innholdet er seriøst.

Værre med useriøse fjortisinnlegg med spørsmål om hvilken farge som er kulest å ha på forgasseren, hvor mange hjul er det på en 240 osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enkelt og greit... har du en sak om 242 f.eks... post den under 200 serien, 850, under 800 serien osv...

er det noe du lurer på, ta et søk på forumet føre du poster en tråd som det allerede er 5-6 av fra før av.

vanskeligere er det ikke.

og resultatet blir da ett mere oversiktlig forum for dere volvo brukere...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si meg ganske enig med 745TIC og 960...!

er det mulig??

for å si det sånn, nastyboy, så hadde ikke j giddi å brukt volvo-forumet, hvis det ikke hadde vært for 200-forumet...! er ikke akkurat så mye trafikk inne på 900-forumet, men dette er jo selvfølgelig "vår" feil, vi som har 940, i følge deg...!

j gidder ikke å sitte å vente på at folk kanskje skal bruke 2-3, ja kanskje 4 dager på å svare på en ting som f.eks j lurer litt på, når j kan få svar på en ting av folk som er litt mer aktive inne på 200-forumet 100 ganger raskere, og ja, 200-forumet har hjulpet meg en del...!

det er jo ikke annet en klaging, så j skjønner egentlig ikke at du selv gidder å starte en sånn diskusjon under 200-forumet, da dette går under OFF TOPIC!

blir det aldri bra nok for deg? er det ingen som gjør som du vil?

virker som at du leter som en gal, for å finne noe å klage på, noe du til tider greier...!

bruk forumet som det er, og smil å vær glad for at du i det hele tatt har et forumet som hjelper deg å andre...!

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår