[kj] Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 jeg kan da f.. meg ikke være den eneste som har en 100nx her... ?? skulle likt og vist hva andre har gjort av motor tuning på denne bilen... effektanlegg luftfilter etc.. jeg har en 1.6 gasser.. .:( Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Han som kaller seg for Lillegud her på forumet har 100nx... Han svarer nok så fort han ser denne posten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Sikker på at det er gasser? Har vært litt frem og tilbake om dette her, men 100NX'n til en kompis har hvertfall lambda-sonde, og endyse-innsprut trur jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Originally posted by [kj] jeg kan da f.. meg ikke være den eneste som har en 100nx her... ?? skulle likt og vist hva andre har gjort av motor tuning på denne bilen... effektanlegg luftfilter etc.. jeg har en 1.6 gasser.. .:( Hei hei ! her er jeg ! ;) Til å starte med. det er et egent NX forum her ! der kan du lese om det meste jeg har gjort og har planer om å gjøre med bilen min ! Og det er ikke en rein gasser !!! det er en sånn forbanna helvetes hybrid mellom gasser og injection ting ! :mad: dvs at det er lite å gjøre med denne. Selv så er jeg i marken for et effekt anlg. og skal prøve å årne noe luft filter. Senke fjører blandt annet får du rimelig hos Eiker motorshop. og Ja 35mm er mer enn det høres ut som !! SR20de fra Nissan primera hopper rettoppi motor rommet til NX'n ! med girkasse og clutch fra orginal 100nx GTI ! skulle der være noe så post det i nx forumet og ikke nøl med å sende en PM ! EDIT: jeg kan med rimelig stor sikkerhet at jeg har surfa flere nx sider enn de fleste andre ! ;) det har blir MANGE lange netter ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg