Henrik_H Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Som topicen sier, noen som har en BILLIG Golf1 original frontfanger til meg? Helst strøken. Begynner å bli drittlei RS-fangeren, ser ikke helt smart ut med svær fanger foran og ingenting på sidene eller bak.. Skal bruke bilen som bruksbil frem til militæret i januar, og når jeg kommer hjem blir det åld-skuul prosjekt for alle penga ;) btw lizzm :P Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Som topicen sier, noen som har en BILLIG Golf1 original frontfanger til meg? Helst strøken. Begynner å bli drittlei RS-fangeren, ser ikke helt smart ut med svær fanger foran og ingenting på sidene eller bak.. Skal bruke bilen som bruksbil frem til militæret i januar, og når jeg kommer hjem blir det åld-skuul prosjekt for alle penga ;) btw lizzm :P Hvis du sender en PM så kan vi donere en sort plastfanger til deg helt gratis... Men du må komme og hente den selv i Follo... cheers Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Hvis du sender en PM så kan vi donere en sort plastfanger til deg helt gratis...Men du må komme og hente den selv i Follo... cheers Du har pm ;) Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glofygirl Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 eg har ein eg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet September 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 eg har ein eg.... Har allerede blitt tilbudt en gratis.. Tar din hvis jeg FÅR 200 kr! deal? :thumb fra spøk til revolver, trenger ikke lenger! Ellers takk ;) Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glofygirl Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 okay... ti tegn.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg