Gå til innhold

simons sportssystem

Ranger emnet

eiriklh

Anbefalte innlegg

hei, lurte på om noen har erfaring med simons sportssystem til polo? tror jeg kan få det til under 2 lapper så tenkte å kjøpe det siden jeg trenger nytt eksos anlegg alikevel. Har forresten cupe og hatchback likt eksosanlegg? Er forøvrig til en 92 model det er snakk om...

VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes)

crosscart 180ccm *hjemmebygget*

Vw boble SELGES I DELER

vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM

Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon

Transit 1979 russebil SELGES

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som evt. har noe rimlige alternativer til simons? er fint om det er eu-godkjent også...

Vw boble SELGES I DELER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på om jeg går for simons alikevel.. er vel bare å slenge på et par lag ekstra lakk (biltema hotpaint eller noe) så burde det holde en stund... tror desuten jeg kan få det ned i mot 17-1800 om jeg er heldig :)

Vw boble SELGES I DELER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simons eksos har ikke verdens beste passform, og ruster endel. regn med å bytte/ se etter nytt innen 1-2år. Ytelses messig er det relativt bra, selges under et annen navn i england, mener det var JT.

Selges som Jetex. De rustfrie er meget bra

Hvis du ikke skal ha rustfritt kan jeg anbefale Sebring. Gir veldig tøff lyd og har ikke for stor diameter (55 mm ) som er tilnærmet optimalt på Polo

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simons Eksos er det største pisset jeg har vært borti!

Kommer ALDRI til å kjøpe noe slikt igjen. Makan til dårlig passform...dvs, eksosen passet jo, men først måtte vi kappe ett feste som stod på feil side av eksosen, så måtte vi kappe lengder av den, også måtte jeg sannlig snu festene på karosseriet for i det hele tatt få hengt opp dritten!

Hadde det ikke vært for at det var påske, så hadde de fått eksosen i retur, i småbiter. Koster vell ikke stort mer for Supersprint all the way, og det "tror" jeg bedre om, selv om dritten er rustfri.

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simons Eksos er det største pisset jeg har vært borti!

Kommer ALDRI til å kjøpe noe slikt igjen. Makan til dårlig passform...dvs, eksosen passet jo, men først måtte vi kappe ett feste som stod på feil side av eksosen, så måtte vi kappe lengder av den, også måtte jeg sannlig snu festene på karosseriet for i det hele tatt få hengt opp dritten!

Hadde det ikke vært for at det var påske, så hadde de fått eksosen i retur, i småbiter. Koster vell ikke stort mer for Supersprint all the way, og det "tror" jeg bedre om, selv om dritten er rustfri.

jeg sleit ned biltvilsynet. nektet å godkjenne pga uoriginalt, mente det var for mye støy(hadde papirer på at det lå innenfor)

når jeg ble kallt ned og viste papirene, heiste de opp bilen, og ba meg omtrent ryke og reise, pga alle rørene ikke var merket med nummeret på tûv papiret.. :fire: men men.. kr.sand stasjonen har noen "konger" ja.. rustet også svært fort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Tar opp denne tråden igjen jeg.. hvor får man kjøpt noe annet enn simons til polo 86c i norge?!

Vw boble SELGES I DELER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar opp denne tråden igjen jeg.. hvor får man kjøpt noe annet enn simons til polo 86c i norge?!

Ja, du får vel bla Supersprint.

Kan sikkert skaffe deg et rustfritt Fortex anlegg til en grei pris

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider