AlpejoHn Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 trur du eksosanlegget tåle bedre eksoplosjonane enn toppakninga? inni motoren e det no meininga at ditta skal sje opptil fleire hundre ganga i sekundet. dessuten snakka vi om en volvo rødblokkmotor som ikkje e kjent for å vere verdens minst solide motor! min har gått 557 500km... har forresten testa noe av det samme i en kort tunell rett før stryn, lå bak en merce cab med en gubbe og ei kjerring med hatt i. smalt godt i eksosen og hu som satt på i cab'en hoppa så høyt at hatten holdt på å dette av :D jeg og en kompis lo så vi holdt på å daue :hammer Det er jo sant, men nå er dette litt større eksplosjoner da.. vet ikke helt hvor skadelig det er, men vil ikke tro det er sunt helder :P Er jævla artig å gjøre det i tunneller :P Er nesten så jeg vil ha meg en A motor kun for å smelle med :D Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg