kiv_tuning Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 den sorte med let Min? Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Nei. Corsa-A med let. Er mørk lilla.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Denne classic referer til tenker jeg Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 hehe trodde det var noen som mente jeg hadde golf 1 buer..hehe Den lilla der er snarlik en kadett D med en gang Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 var kanskje litt hard, men om en skal ha slike hjulbuer synes jeg en bør en bruke framskjermer fra 5- eller 2-dørs og fjerne "breddinga" bak. ser så teit ut med dobble hjulbuer. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Syns det ser ganske tøft ut jeg... Noen som har bilder av den lilla bakfra...? Liker ikke helt hekken på corsa.... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMCOJ Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 hadde en prøve tur i den svarte med let. (stavanger bilen) Hang ganske imponerende elendig på veien, plenty torque steer. Men bevares, det flyttet seg. Skal se om jeg får kastet inn bilder av min en dag, når den nermer seg ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Var det dårlige kjøreegenskaper..? Sånn att den ble framtung og sånn...? Eller bare att det spant...? Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Kjører ikke med sperre og det drar fra side til side... Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Var det dårlige kjøreegenskaper..? Sånn att den ble framtung og sånn...? Eller bare att det spant...? Ja, men sånn ellers.... Gikk det greit å svinge med den? Eller er det ikke no særlig...? Men så stor motor i Corsa A? Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Fy feite fin corsa..! Hva er dimmen på felgene dine? Er Compomotive MO felger, regner jeg med.. Hei ja det er compomotive mo felger men har 15". Jeg har modda Felgene, böseblicket og speilvendt bildet :) Bilen er desverre veldig nedprioritert nå, har kjøpt meg ducati. Og det er DYRT! (derfor jeg ikke har kjøpt buret ennå bent!) sliter økonomisk! :P Ellers er det en Gammel Corsacup Gsi. Står faktisk GSI CC i vognkortet Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Greit det Glenn, buret er desverre solgt til vestlandet Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMCOJ Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Var det dårlige kjøreegenskaper..? Sånn att den ble framtung og sånn...? Eller bare att det spant...? Bilen virket noe fram tung. Men tror det største problemet var at den ikke hadde grep. Tror det har mest med valget av dempere ol, ikke vekten. Bent: Skulle du ha buret da??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st0ver Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Hei hvordan innpress er det på de felgene dine? De ser utrolig bra ut på den bilen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olan Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Litt forskjellige bilder, før og etter lakkering/senking...diverse Siter corsa b 1,? 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg