randerzz Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 fin bil olan =) hvor mye kom lakkeringen på? Siter Corsa B Swing 1.2 16v R.I.P. Corsa B World Cup 1.6 16v Omega B GL 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olan Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 fin bil olan =) hvor mye kom lakkeringen på? Jo takk. fikk gjort det uten kvittering... så ble 17 lapper. Men som du ser gjorde jeg noe selv også... Siter corsa b 1,? 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode1232 Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 min corsa... hatt den i snart 11 år.. og gradvis oppbygd.. litt forandringer for hver sesong.. forandringer denne siste sesongen består av, større stereo, omlakkert med flakes effekt i arden blå fargen, nye felger, sydd om org sport interiør til delskinn. montert totalt 4 stk 7" lcd skjermer, fjernet alle lister, og merker utvendig ++++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Fin bil:) Hvor har du foresten foresten fått tak i den ekstra vingen? Passet bra! :) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Litt spec på bilen min:Motor: c20let(fra calibra turbo) 2.0l, flowpreppa orginalturbo, høyglanspolerte detaljer, Autronic SM2 datasprut, bygd om til full sekvensiell tenning, halgiver og veivakselsensor bygd om og montert i egendesigna fordeler, ARP bolter i råder og veivopplagring, bygd om til kilereims drift på dynamo og servo pga. plassmangel, servo er flytta lengre ned pga plass. Stor intercooler (80x30x8cm) 2x mocal 7raders oljekjølere kobla i serie. costum tilverka radiator(større) costum radiator vifte, forsterka motorfester, forsterka drev i oljepumpe. Aeromotive bensinpumpe og filter, costum swirl pot by thoresen automotive, Alt av slanger er slilicon eller stålomspunnede teflon slanger. Alufittings på alt av bensin og oljetrykkskoblinger, Nos fogger system på 50hk. Driverk: F20 5trins gear kasse, quife ATB diff, forsterka drev 1 og 2 gear, Store drivknuter,motorsport drivaksler, 4 pucs sinterlammel fra SBD, forsterka trykkplate fra SBD, Maks letta svinghjul, Hjuloppheng: Weitec fully adjustible coilovers, polyflex polyurethan foringer over alt, Forsterka bærearmer forand, Alt av hjuloppheng er pulverlakkert og klarlakkert. Wiecher stabb stagg under og over forand. Bremser: Hispec 4stempla caliptere forand med 310mm AP racing skiver, Red stuff klosser. Ombygd fra tromler til skiver fra calibra turbo bak.Med 2 stempla caliptere og omborra skiver for å passe 4x100 bak. Spindler bak fra vecktra Sålomspunnende bremseslanger fra gh fittings. Stereo: Pioneer AVIC X1 styreenhet med navigasjon, Pioneer GM-D515 5 kanals forsterker, Pioneer ØTS-W101SPL 10" basser. All kabling med Stinger utstyr.Frontsett fra Audioart. Felger: Brock b2 7.5x16 med 195-45 avs sport forand, Brock b2 9x16" med 215-40 falken bak. Intriør: Alt av stereo er trekt i vinyl, Autometer instrumenter+noen HKS, alubur fra Wiecher høyglanspolèrt Styling: RA-design frontfanger, Rieger sideskjørt, Dietrish bakfanger, bonrath monovisker costum made badlook,baklykter fra lumma, klarglass fronlykter fra lumma, Impresa STi scoop, alt av plastikk lakkert svart eller i bilens farge, Igjensveisa bagasjeroms åpner og vindusvisker hull bak igjensveisa Hele bilen er lakkert i hardblack cristalrainbow, fra standox Kommentar: Har prøvd å følge en stil med svart og krom/høyglanspolèring, men har blanda inn gullfarge da panserlåser, alt av understell og bremser er i gullfarge. Dette ble gjort for å få en liten brytning. Nå er snart andre motoren ferdig oxo. Den er bygd for 500-600hk men får en turbo til ca 400hk i førsten. Intriør skal trekkes om i vinyl, Ny stoler og 4punkt seler skal inn Ny motor som blir ferdig i løpet av høsten: 2.1l 16v turbo (c20let), crower smidde råder, nye veiv og ramlager, alt balanset sammen med svinghjul, 87mm smidde Mahle stempler, vektjusterte stempler og råder, ARP bolter rundt om i hele motoren, nytt grenrør i 321 rustfritt, Turbosmart wastegate 48mm, Autronic sm2, Turbonetics E50 turbo, 2xMoca 5 raders oljekjøler, 1stk 10kg NOS flaske, justerbare kamdrev fra SBD, kammer topp og mapping by VS motor, forsterka drev i oljepumpe fra SBD, svinghjul i alu fra SBD, Reimdrev i alu fra Courtney. Magnecore pluggkabler, nytt innsug 990cc dyser , aeromotive bensintryksregulator, underspyling fra KK motorteknikk ++ Hei, Passer Calbra turbo motorene rett nedi med motor feste og det elektriske?? Vurderer en gang å montere en slik motor i min corsa :):):) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode1232 Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Fin bil:) Hvor har du foresten foresten fått tak i den ekstra vingen? Passet bra! :) den fikk jeg fra england. men det styling firmaet jeg fikk den fra, er visst vekke nå etter en del svindel saker.. men vinga er hentet fra citroen saxo VTS.. så litt modding av ei slik vinge, så passer den rett på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 (endret) Noen bilder av mine =) Endret November 15, 2009 av corsaforever Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Min siste innkjøpte corsa. 92 mod 1.4 i med deff toppakkning. Bilen har hatt 2 eiere i samme familie og gått 97000km garantert. Har til nå kasta ut 1.4 motoren og satt inn en c16sei fra irmscher, denne motoren har gått i corsa cup. Kasta av de orginale bremsene og satt på bremser fra kadett 16v foran. Skivene har jeg slissa på jobb. Motor har fått nytt 4-1 grenerør, effekt anlegg og rustfri bakpotte fra Magnex. Understell er nå bytta til bilstein dempere og stive fjærer, dette har også blitt bruk i corsa cup racing. Skal etterhvert lakke fangere svarte samt sette på gsi skjørt. Har ett halvbur og gsi innteriør som jeg setter inn så lenge. Er skodd med 6x14 revolution hjul. Bilen ga jeg 2000.- og er EU ok til feb 2010. Har bare disse bildene foreløpig. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 Min siste innkjøpte corsa.92 mod 1.4 i med deff toppakkning. Bilen har hatt 2 eiere i samme familie og gått 97000km garantert. Har til nå kasta ut 1.4 motoren og satt inn en c16sei fra irmscher, denne motoren har gått i corsa cup. Kasta av de orginale bremsene og satt på bremser fra kadett 16v foran. Skivene har jeg slissa på jobb. Motor har fått nytt 4-1 grenerør, effekt anlegg og rustfri bakpotte fra Magnex. Understell er nå bytta til bilstein dempere og stive fjærer, dette har også blitt bruk i corsa cup racing. Skal etterhvert lakke fangere svarte samt sette på gsi skjørt. Har ett halvbur og gsi innteriør som jeg setter inn så lenge. Er skodd med 6x14 revolution hjul. Bilen ga jeg 2000.- og er EU ok til feb 2010. Var det ikke du som sa at c16sei va dårlige motorer :):)? Men kult prosjekt du har på gang der :) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 Var det ikke du som sa at c16sei va dårlige motorer :):)?Men kult prosjekt du har på gang der :) C16XE 16v er dritt, dette er en C16SEI fra irmscher, altså en 8v corsa A GSI motor Dette er heller ikke no prosjektbil men en vinterbil/bruksbil Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 (endret) C16XE 16v er dritt, dette er en C16SEI fra irmscher, altså en 8v corsa A GSI motor Dette er heller ikke no prosjektbil men en vinterbil/bruksbil kjør normalt og de fleste motorene holder evigt. Endret November 15, 2009 av corsaforever Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Gjort litt småtteri på bruksbilen. GSI motor og kasse MOMO stol Og litt rør og stag Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 kjøpt meg pendler bil, senket og worldcup interiør :P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verdensrekord Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Legge ut min og da;) Siter Bilene mine: Morris 1800 Saab 900(under ombygging til bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vesp Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Har vel skjedd litt siden dei første bildene.. dei fleste som farter rund på forumet har vel sett dei fleste bildene, men for dei som bare er her så kommer dei ein gang til. Har ikkje blitt gjort noko siste halve året. pga pengemangel og at dama (som ikkje har lappen enda) kjøpte kadett gsi. så har tillgang på bil. :) Siter Mini Cooper 1,3 i Opel Corsa B 2.0 16V Turbo - SOLGT Da e ikkje storleiken da kjem ann på. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg