classic Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 så morsom ut den der! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 (endret) GSi world cup. Er visst ikke mange av denne? Hvor får jeg tak i motordeksel? Noen som har et strøkent liggende?? Endret Mai 15, 2009 av dirtyfunker Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 Ikke no som heter gsi world cup. Det du har der er en world cup bil, har hatt sånn sjøk. Er samme motor og understell som gsi, men mangler styling som gsi har orginalt. World cup med 1.5 16v kom kun i 94 under fotball VM. Tror kanskje jeg har dekksel liggende ett sted. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 (endret) Ikke no som heter gsi world cup.Det du har der er en world cup bil, har hatt sånn sjøk. Er samme motor og understell som gsi, men mangler styling som gsi har orginalt. World cup med 1.5 16v kom kun i 94 under fotball VM. Tror kanskje jeg har dekksel liggende ett sted. ok, Du mener 1.6? hva er forskjellen på stylingen? Er det at Gsi'en har fanger med tåkelys osv? Si ifra hvis du finner motordeksel da;) Endret Mai 17, 2009 av dirtyfunker Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 1.6 ja, liten skrivefeil. GSI har annen lakkert fanger med tåkelys, lakkerte skjermbuelister, kanalskjørt og lakkert bakfanger. Kjøpte GSI fanger til min, kosta 4500.- uten lyktene. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyfunker Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 1.6 ja, liten skrivefeil.GSI har annen lakkert fanger med tåkelys, lakkerte skjermbuelister, kanalskjørt og lakkert bakfanger. Kjøpte GSI fanger til min, kosta 4500.- uten lyktene. ok Hvor kjøpte du den? Siter - Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Kjøpte orginal på Opel. skal se en dag jeg er innom lageret om jeg har no deksel der. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 Mange gromvogner her ja:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roleg Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Hm, snart kommer det bilde av min Opel Corsa B :) den er ustylet og orginal 1.0 l motor.. skal tune den og style den.. kommer nok til å henge mye her på forumet for å plukke opp tips fra dere :D for jeg har desverre liten peiling på bil, men er veldig interressert i å lære. Dere har overbevist meg om at opel corsa trenger ikke å være kjedelig, takk! Siter Ingenting er som en hissig 1.0 liters motor Bil: Opel Corsa -93 modell Moped: Daelim s-five Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Hm, snart kommer det bilde av min Opel Corsa B :) den er ustylet og orginal 1.0 l motor.. skal tune den og style den.. kommer nok til å henge mye her på forumet for å plukke opp tips fra dere :D for jeg har desverre liten peiling på bil, men er veldig interressert i å lære. Dere har overbevist meg om at opel corsa trenger ikke å være kjedelig, takk! myye bedre å se en unik corsa enn alle de andre råne bmw'ene osv som er i gatene, er ikke mange som gidder å legge tid på en corsa heller, derfor ser man ikke ofte en strøken corsa på veiene ;) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RallyCorsa Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Siter Opel Corsa A GSi 1,6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pioneer Skrevet November 2, 2011 Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 (endret) Får vel legge ut bilde av min da : ) World Cup 1.6 16v Helt dønn orginal : p (sett bort fra felger) Endret November 2, 2011 av Pioneer Siter 94 Corsa 1.6 16v WorldCup 88 Corsa 1.3 City 94 Vectra 2.0i - SOLGT 93 Vectra 2.0i - SPIKER 94 Corsa 1.6 16v - SPIKER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg