Gå til innhold

Hva stemmer bilforumets medlemmer på?

Ranger emnet

n0stra

Hva vil dere stemme?  

14 stemmer

1. 1. Hva vil dere stemme?

• Rød Valgalianse
      0
    • Demokratene
      0
    • Kystpartiet
      0
    • Senterpartiet
      1
    • Sosialistisk Venstreparti
      0
    • Arbeiderpartiet
      2
    • Venstre
      0
    • Fremskrittspartiet
      11
    • Kristelig Folkeparti
      0
    • Høyre
      0

Anbefalte innlegg

Siden valget nå står på tampen hadde det jo vært interessant å se hva ett av norges største bilforums medlemmer har tenkt å stemme, evt om noen har noen meninger rundt dette. Ser at det er en annen thread om noe lignende men uten avstemning. Kan umiddelbart avsløre at jeg selv er Frp velger og medlem, hvis noen har noen spørsmål rundt dette partiet og hva de står for/mot så er det bare å spørre ivei så skal jeg prøve så godt jeg kan evt videreformidle informasjon.

Det viktigste er ikke å stemme det samme som meg (hadde jo vært kjekt da :) ) men at alle gjør seg opp en mening og ser hva de forskjellige partiene står for i motsetning til mange som stemmer på det som er "trendy".

Godt valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er en viktig bieffekt av slikt at folk blir litt mer engasjerte, diskuterer litt mer og kanskje enda flere stemmer? Hva vet jeg. Uansett er det viktig at ungdommer også engasjerer seg (regner med det er mange mellom 14 og 35 her inne) og ikke bare blir sittende på sidelinja og tenke at det ikke betyr noe fra eller til. Da kan man nesten ikke klage samt at da blir man ikke tatt hensyn til, man blir rett og slett ingen maktgruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår