Marius Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Det jeg er minst fornøyd med her er rødskjæret fra låven i bilen. :hammer Hvis noen greier å fjerne dette i PS bli jeg glad til. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Rødskjæret var genialt det. Hvis man ser bort fra at det ikke er lakken som er sånn :) Pene bilder hvertfall! 5 av 5 på det første Må legge til at bilen er jo også blitt sinnsykt fet da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Din...? Helt suverent pen bil det der hellothere Kommer denne ned til Drammen? Speedy Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Er vel JanTore sin.... Har du fler bilder eller? Helt rå bil... og rå bilder!!! :wave Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 pene bilder av en pen bil :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Synes bildene ble helt ok jeg Marius! Det du nevner om farge synes jeg igrunnen ikke gjør noentingen, iallefall på det øverste bildet ble all farve vist klart, og symmetrien veier opp for "forskjellen" på hele bilen. men, det ENESTE jeg synes var litt dumt på øverste bildet er at man ser Marius henge over et rekkverk med kameraet :D ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 På de første bildet var rødskjæret rått syns jeg, det som var mindre rått var og se deg med ett kamera i hånden mitt oppå panseret;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 heheh jeg veit! Jeg så det først i etterkant, har et ar bilder der jeg ikke syntes men da står bilen lenger bakover og ikke så kul vinkel. Blei et kompromiss ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 nydelige bilder, og nydelig bil.. om du ønsker en utgave av det første bildet uten deg på, så tok meg den frihet å fjerne deg :P kan legge det ut om det er av interesse.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 legg ut uansett da! Sikker på at jan tore synes det hadde vært stilig å ha som skrivebordsbakgrunn etc. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 nydelige bilder, og nydelig bil.. om du ønsker en utgave av det første bildet uten deg på, så tok meg den frihet å fjerne deg :P kan legge det ut om det er av interesse.. LEGG UT! Så røp hvordan du fjernet det.. ;) PS! FØL FRI TIL Å MODDE DISSE BILDENE SOM DERE VIL! MEN IKKE TA VEKK BF ELLER MARIUS EL LOGO MENTE. :D Kommer en artikkel om denne bilen snart så det blir mer bilder. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 noen minutter med photoshop gjorde susen :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Nydelig bil og bilder ja. Kjøre på rudskogen med den etter hvert eller? Har sett den stått utstilt. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 fjernet skyggen av deg og fjernet rødfargen:) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Hva slags kamara bruker du Marius? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg