Gå til innhold

lakking

Ranger emnet

dinge

Anbefalte innlegg

driver og vurdere lakking av golfen nå! skal prøve og gjøre det selv,med boks :confused: en gang må jeg gjøre det og,så da prøver jeg:)hehe

men det jeg lurer på er om jeg burde lakke nederste delen(under lista) svart! blir kun lakkering da hvis jeg skal lakke under der svart!

her er et bilde! er det noen som er flinke med photoshop som kan modde et bilde hadde det vært toppers:D

einser.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt offtopic ang lakkeringsmåte :)

Få lånt deg en kompressor ( om du ikke har ) kjøp deg ei sprøyte på Biltema, og sett i gang. Lover deg at det blir tusen ganger bedre, og billigere! Tror det vil gå med en liten formue i lakkbokser....

Ontopic: Ikke dum ide det du har nei! Tror det blir stilig med svart fra lista og ned med denne gulfargen du har.... Go!!

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt offtopic ang lakkeringsmåte :)

Få lånt deg en kompressor ( om du ikke har ) kjøp deg ei sprøyte på Biltema, og sett i gang. Lover deg at det blir tusen ganger bedre, og billigere! Tror det vil gå med en liten formue i lakkbokser....

Ontopic: Ikke dum ide det du har nei! Tror det blir stilig med svart fra lista og ned med denne gulfargen du har.... Go!!

har kompressor men den er litt liten tror jeg,begynner og pumpe luft litt fort,vet ikke om deet har noe og si på lakkeringa jeg? har ei sprøyte jeg fikk av onkel. så jeg burde bruke den istedet?

har jo ikke prøvd det før. burde kanskje prøve meg litt på noe før jeg starter såfall!

takk,jeg prøver litt videre med boks,har så vidt begynt.ferdig med grunning fra døra og bak til hjørnet på den ene siden.

om noen fortsatt gidder og photoskoppe er det toppers:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fort og gæli... men du tar poenget, håper jeg.

Glemte litt på kanalen også :rolleyes:

Jeg synes iallfall fargekombinasjonen svart/gul er helt konge.

dinge.jpg

jeg tok poenget:) det går fint,nå ser jeg hvertfall litt mer hvordan det blir,takk:D

ja jeg synes det er en bra kombinasjon også,også passer det helt med resten av bilen og,interiøret er jo svart og gult:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars bil! Nøyaktig slik så mang en helrøten 1977 Golf ut på 80-tallet (den gang var tofarget bil veldig hot). Mang en Einser med chromfangere ble lakka svart på nedre halvdel for å skjule dalmatinerrustflekkene.

Vær snill med bilen! La den få være ensfarga.

PS: Men det er vakkert å la midtprofilen i fangerne, speilhus og lister være svarte. Det blir en fin kontrast.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

normalt sett så liker jeg ensfarga best.. men jeg syns faktisk detta så ut til å kunne bli kult.. men får jeg foreslå ruter i overgangen mellom gult og svart.. slik yellowcab ruter :) også kromfangere og noen andre speil :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars bil! Nøyaktig slik så mang en helrøten 1977 Golf ut på 80-tallet (den gang var tofarget bil veldig hot). Mang en Einser med chromfangere ble lakka svart på nedre halvdel for å skjule dalmatinerrustflekkene.

Vær snill med bilen! La den få være ensfarga.

PS: Men det er vakkert å la midtprofilen i fangerne, speilhus og lister være svarte. Det blir en fin kontrast.

er nok forsent og la den være ensfarga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

normalt sett så liker jeg ensfarga best.. men jeg syns faktisk detta så ut til å kunne bli kult.. men får jeg foreslå ruter i overgangen mellom gult og svart.. slik yellowcab ruter :) også kromfangere og noen andre speil :)

hehe,enig der egentlig,vil bare prøve noe nytt.er ikke så mange som lakker bilene sine slik nå så!

ja jeg vil ha mer krom på bilen,men er så dyrt!:( så det blir senere en gang! skal først bli ferdig med dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider