Dawg Dee-Lux Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Det er en ting som er lagd på en litt uvanlig måte på denne bilen, klarer dere å finne ut hva det er jeg tenker på? Hint: Det vises på dette bildet (se på fullstørrelse). 1024x600 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Det er en ting som er lagd på en litt uvanlig måte på denne bilen, klarer dere å finne ut hva det er jeg tenker på? Jeg synes bakvinduet som gikk an å heise ned var litt uvanlig, men det er kanskje ikke det du mener? Eller kanskje felgene? Ser ut som det bare er èn bolt. Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Jeg synes bakvinduet som gikk an å heise ned var litt uvanlig, men det er kanskje ikke det du mener?Eller kanskje felgene? Ser ut som det bare er èn bolt. Ikke helt, men du er inne på noe, se nærmere etter om det er noe du reagerer på :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Wow, vanskeligt jo... Er vel ikke at demperene bak sitter fremfor senter på hjulet? Vet ikke om det er så veldig uvanlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Finner ingenting.. Pene felger tho :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Er det bremser bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Er det bremser bak? BINGO!!! Denne tok du kjapt, skivene sitter nemlig inne ved differensialen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Er det bremser bak? Enten er det pittepittepittepittesmå bremser, eller så.. er der ingen Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Ser ut som om han har lakkert litt selv rundt sideblinkers hellothere Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 BINGO!!! Denne tok du kjapt, skivene sitter nemlig inne ved differensialen :D No møkk å bytte klosser på den da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 BINGO!!! Denne tok du kjapt, skivene sitter nemlig inne ved differensialen :D Er det det vi kaller "diffbrems" :hammer Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Når eg så at det var en 116 serie var eg sikker på at det var bremsene som var spørsmålet. Bremsekalipperene er festa inne på diff/gearkassen og det gir mindre uavfjæra vekt i opphenget. Og ja, det er litt kinki å skifte klosser. Her syner skiva inne på diffen: http://www.alfapower.nu/albums/Evoluzione/aew.sized.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Når eg så at det var en 116 serie var eg sikker på at det var bremsene som var spørsmålet. Bremsekalipperene er festa inne på diff/gearkassen og det gir mindre uavfjæra vekt i opphenget. Og ja, det er litt kinki å skifte klosser. Her syner skiva inne på diffen: http://www.alfapower.nu/albums/Evoluzione/aew.sized.jpg Takk, har leita internett rundt etter ett bilde av denne løsningen uten særlig hell :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 bilen er stygg.... riktig?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Å poenget med å ha bremsene der er?? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg