Gå til innhold

HJELP!! Ødela 2 jp felger igår..

Ranger emnet

Qvarren

Anbefalte innlegg

Som sagt... kom kjørende igår nedover i en tofelt.. ned mot en rudkjøring så er det ein midtrabatt.. Bilen til høyre for meg holdt ikkje siden sin så mye som han burde og det var ikkje plass til meg mellom han og midtrabatten.. veldig sure greier. Bilen slo borte med v fremhjul og hoppa litt til høye mens bakhjulet også tok borti kanten. begge dekka ble ødelagt.. v. fremfelg er helt ødelagt. mulig v. bakfelg kan bankes litt på plass..

Viss noen her har 1 eller 2 felger som de vil selge så betaler jeg gode penger for de.

Felgene er av dim 7,5x17..

Bilder komme snart..

-Volvo 940 Turbo

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

marius242R her på forumet har slike til salgs!!

Som sagt... kom kjørende igår nedover i en tofelt.. ned mot en rudkjøring så er det ein midtrabatt.. Bilen til høyre for meg holdt ikkje siden sin så mye som han burde og det var ikkje plass til meg mellom han og midtrabatten.. veldig sure greier. Bilen slo borte med v fremhjul og hoppa litt til høye mens bakhjulet også tok borti kanten. begge dekka ble ødelagt.. v. fremfelg er helt ødelagt. mulig v. bakfelg kan bankes litt på plass..

Viss noen her har 1 eller 2 felger som de vil selge så betaler jeg gode penger for de.

Felgene er av dim 7,5x17..

Bilder komme snart..

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviler på du finner en felg egentlig,du må nok belage deg på å kjøpe et sett..

men klart,man kan jo være heldig også :)

jeg solgte forresten et sett med 7,5x17 for en uke siden til en kar fra nord norge..

Faen asså... Trenger kun 1 felg egentlig.. Noen her som vet om noen som skal selge eller no? Hadde satt stor pris på det asså...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviler på du finner en felg egentlig,du må nok belage deg på å kjøpe et sett..

men klart,man kan jo være heldig også :)

jeg solgte forresten et sett med 7,5x17 for en uke siden til en kar fra nord norge..

Hvor mye solgt du felgene dine for? Trenger pris på hva de omsettes for.. Gjelder forsikringssum..

-Volvo 940 Turbo

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjørte hjem igårkveld så kom det en 240 forbi meg på 2-felten mellom Aksdal og Frakkajerd. Jeg hadde 100 på speedometeret der 2-felten blir 1 felt, og da kjørte 240en forbi meg i ganske høy fart, og fortsatte forbi bilen fremforbi meg på sperrefeltet, for å så bråsvinge rett inn foran den etter å ha ligget hele veien mot rundkjøringen på sperrefeltet. Tror ikke den var mange centimeterene unna midtrabbaten før rundkjøringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider