andrej1 Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Jeg vet det er et bilforum, men det er også mange motorsykkel interreserte her. Siden dette er bilder, så mener jeg det passer best i media forumet. Kom med kommentarer på sykkelen og bildene eller hva som ellers ligger på hjertet :) Og forresten, ja jeg vet den er litt møkkete :) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Pen sykkel og pene bilder :) Har prøvd RS125 enn gang å det er det råeste jeg har kjørt av 125 :D Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Takker:) RS 125 er knall sykkel ;) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Fler kommentarer?? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Pen sykkel. Få deg et effektanlegg ;) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Det hadde vært kos! Men snart er det vinter og til våren er det jo bil så.. Takker! Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg