KaiFred Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Fikk tak i en midtkonsol i dag som har plass til cd-spiller orginalt... Den virka litt stor når jeg demonterte den, men etter montering blei det ikke så ille egentlig :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet April 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Legg merke til det rommet øverst som er rigga for kassetter a... fiffi! :D Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet April 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 og her har vi montert saken sånn midlertidig, måtte jo prøve om den dugde i bilen... Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 jeg har ordna meg en ny midtkonsoll som jeg skal kutte plass til cd spiller i.. trenger jo ikke askebegeret, men den sigarett tenner'n er bra å ha for å lade telefon.. hvor kan jeg sette den da?? og hva skal jeg ha i orginalhullet til spilleren?? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet April 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Askebegeret er jo kjekt å ha til vaskepoletter og penger... hehe Sigarett tennern kan man vel nesten plassere hvor som helst. er jo bare å forlenge ledningene det. Vet ikke hvor det passer best egentlig jeg, må være smak og behag :) I orginalhullet til spilleren kan du jo evt kjøpe et deksel bare (sånn som står i den midtkonsollen min på bildet). Jeg har tenkt å finne en sak fra citröen. Er noen av modellene som har 2 hull i standard "spiller-størrelse"i midtkonsollen lissom. Men på den ene plassener det satt inn et slags rom, noe a la det som er øverst på den vanlige midtkonsollen, bare i samme størrelse som hullet til spilleren lissom. Er jo kjekt med enda et sted å putte rot f.eks... ;) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Jeg flyttet Cigg tennern til inni VAG service rommet under Rattet.. Har koblet til ( IKKE MOBB) neonlysene jeg har under dashboardet på den.. så ikke den FÆLE klumpen med brytern til neone er synlig :) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Originally posted by Oshim Jeg flyttet Cigg tennern til inni VAG service rommet under Rattet.. Har koblet til ( IKKE MOBB) neonlysene jeg har under dashboardet på den.. så ikke den FÆLE klumpen med brytern til neone er synlig :) tenkte på i hanskerommet jeg.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet April 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Hanskerommet er kanskje ikke så dumt :) hvis noen trenger en midtkonsoll så har jeg nu 1 stk til overs... løp og kjøp :cool: Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Hvor fikk du tak i den konsollen? På huggeren? Da var du i så fall heldig, ikke lett å finne en sånn konsoll nå til dags.. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet April 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 fant den tilfeldigvis på hoggern i går, var en bil som hadde kommet inn tidligere på dagen. så jeg stakk direkte ut i dag med verktøy og demonterte :) men de skulle jo ha nok kling for den da.. grådige hoggerjævler! sku starta hoggeri selv... hehe Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Originally posted by KaiFred men de skulle jo ha nok kling for den da.. grådige hoggerjævler! sku starta hoggeri selv... hehe He he :D ja han visste vel hva den var verdt da veit du.. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet April 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 hehe, han er alltid grådig. men det er bare å rappe med seg noe småtteri man trenger ved siden av det man kjøper det så hjelper det litt i allefall :D hoggeribransjen er vel snuskebissniss nummer 1 Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg