Andy` Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 er 20år nå :) gamlingen hadde en s4 sedan som var noe greit trimmet,begynte å øvelsekjøre med den :) så da var jeg solgt..hehe.. betaler 7200kr full kasko i året ! ikke mye det nei.. Henta den faktisk på 20års dagen cheers Blir vel Off Topic nå, men er det lov å spørre hvilket forsikringsselskap du bruker? Jeg skulle nemlig forsikre en Mitsubishi Eclipse RS og det lokale forsikringsselskapet nektet å forsikre den... Gromt med 140HK ja... :hammer Tøff bil! :) Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Pen og rå bil du har forresten, så den på StreetMeet-et som var i Tromsø hvis det nå var deg som sto helt nederst atmed en 323 med gt-r styling? Mange S2-er er det i Tromsø? Sleng ut bilder av interiøret av bilen. Noe slik som dette du har tenkt å gjøre? Spoiler/Vinge. Scoop, eller er det slik som på impreza du har tenkt å lage? Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EilertseN Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Blir vel Off Topic nå, men er det lov å spørre hvilket forsikringsselskap du bruker? Jeg skulle nemlig forsikre en Mitsubishi Eclipse RS og det lokale forsikringsselskapet nektet å forsikre den... Gromt med 140HK ja... :hammer Tøff bil! :) Har forsikret den hos gjensidige,ingen andre forsikringsselskap ville forsikre den.Men utrolig nåkk fikk jeg dette knall tilbudet! ;) da var det bare å slå til! Siter Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97" (x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91" (x)Audi A4 1.8TQ Avant 97" (x)Audi 80 B4 94" (x)Audi S2 Coupe 91" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EilertseN Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 takk takk nax,jepp stemmer det.var nok min s2,ja. Akkurat den bilen som du legger inn bildet av er inspirasjonen og tankene min bak dette prosjektet(utsendemessig). Siter Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97" (x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91" (x)Audi A4 1.8TQ Avant 97" (x)Audi 80 B4 94" (x)Audi S2 Coupe 91" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EilertseN Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 skal få tatt bilder av interiøret,fikk montert opp turbotrykks måler for ikke lenge siden. Siter Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97" (x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91" (x)Audi A4 1.8TQ Avant 97" (x)Audi 80 B4 94" (x)Audi S2 Coupe 91" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg