Gå til innhold

Lakkering av bakre emble

Ranger emnet

Stingah

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som har prøvd seg på å lakkere det bakre emblemet? Kan tenke meg til at dette blir pent, gir en slags clean look, uten å måtte begynne å sparkle igjen den gropa :fire:

kjøp heller et svart emblem.. det tror jeg hadde slått ann.... cheers

2001 audi S3 260 hk

2007 Golf V GT 170 hk *solgt*

2002 Golf Gti benket til 235 hk *solgt*

1984 Nissan Cherry 1,3 :thumb *solgt

1999 mod Golf tdi 110 hk Highline *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kjøpte jeg mitt hvertfall.

http://www.tmtuning.com/main/html/main.html

EDIT: bare gå på EXTERIOR -> GOLF4 -> også trykk ned til side 5. der er det sorte "bundeswehr" merke til golf 4.

De gutta på tm tuning er sinnsyke ållrighte å ha med å gjøre. de ordner alt for deg og veldig vennlige.

De holder til i tyskland så frakten med posten tar ikke lang tid.

Handlet masse derifra jeg :D

s2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du lakker over chromen så har det lett for å flasse av hvis du får stensprut eller småskader, ja noe i den retningen.

Jeg mener det er bedre å cashe ut litt for et merke som er støpt svart, så samme hva om du riper i det eller noe så forblir det svart.

Dessuten koster det vel mindre for et slikt merke sort enn å kjøpe lakkboksen for å lakke det (tror jeg) uhhmmwhat?

hehe, no offence Kingcamel :)

s2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror desverre ikke det hadde blitt fett med sort merke på rød golf.. sorry :s skal prøve å lakkere, blir det ikke pent så kjøper jeg sort.. :)

har sett en rød golf med svart emblem bak jeg...synes det var tøft jeg...

:wave

2001 audi S3 260 hk

2007 Golf V GT 170 hk *solgt*

2002 Golf Gti benket til 235 hk *solgt*

1984 Nissan Cherry 1,3 :thumb *solgt

1999 mod Golf tdi 110 hk Highline *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider