Stingah Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Hei Noen som har prøvd seg på å lakkere det bakre emblemet? Kan tenke meg til at dette blir pent, gir en slags clean look, uten å måtte begynne å sparkle igjen den gropa :fire: Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-a3-turbo Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Stingah skrev: HeiNoen som har prøvd seg på å lakkere det bakre emblemet? Kan tenke meg til at dette blir pent, gir en slags clean look, uten å måtte begynne å sparkle igjen den gropa :fire: kjøp heller et svart emblem.. det tror jeg hadde slått ann.... cheers Siter 2001 audi S3 260 hk 2007 Golf V GT 170 hk *solgt* 2002 Golf Gti benket til 235 hk *solgt* 1984 Nissan Cherry 1,3 :thumb *solgt 1999 mod Golf tdi 110 hk Highline *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Går det? Aldri sett.. Husk, snakker om det på bagasjelokket her! :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-a3-turbo Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Stingah skrev: Går det? Aldri sett.. Husk, snakker om det på bagasjelokket her! :) jepp.. dra til møller så før du kjøpt svart emblem der... yodude Siter 2001 audi S3 260 hk 2007 Golf V GT 170 hk *solgt* 2002 Golf Gti benket til 235 hk *solgt* 1984 Nissan Cherry 1,3 :thumb *solgt 1999 mod Golf tdi 110 hk Highline *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 jeg har sort på min. gjør seg utrolig bra ut! :D Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Ok. Visste ikke at det gikk å få kjøpt bakre emblem svart men. Da kan jeg jo bare prøve å lakkere det og se hvordan det blir. Blir det stygt så kjøper jeg sort. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Her kjøpte jeg mitt hvertfall. http://www.tmtuning.com/main/html/main.html EDIT: bare gå på EXTERIOR -> GOLF4 -> også trykk ned til side 5. der er det sorte "bundeswehr" merke til golf 4. De gutta på tm tuning er sinnsyke ållrighte å ha med å gjøre. de ordner alt for deg og veldig vennlige. De holder til i tyskland så frakten med posten tar ikke lang tid. Handlet masse derifra jeg :D Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Når jeg lakka emblemet mitt fremme, så brukte jeg svart sotespray for lykter.. Det ga en tøff effekt som kunne ligne på mange lag klarlakk eller mørk krom.. Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Hvis du lakker over chromen så har det lett for å flasse av hvis du får stensprut eller småskader, ja noe i den retningen. Jeg mener det er bedre å cashe ut litt for et merke som er støpt svart, så samme hva om du riper i det eller noe så forblir det svart. Dessuten koster det vel mindre for et slikt merke sort enn å kjøpe lakkboksen for å lakke det (tror jeg) uhhmmwhat? hehe, no offence Kingcamel :) Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 tror desverre ikke det hadde blitt fett med sort merke på rød golf.. sorry :s skal prøve å lakkere, blir det ikke pent så kjøper jeg sort.. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-a3-turbo Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Stingah skrev: tror desverre ikke det hadde blitt fett med sort merke på rød golf.. sorry :s skal prøve å lakkere, blir det ikke pent så kjøper jeg sort.. :) har sett en rød golf med svart emblem bak jeg...synes det var tøft jeg... :wave Siter 2001 audi S3 260 hk 2007 Golf V GT 170 hk *solgt* 2002 Golf Gti benket til 235 hk *solgt* 1984 Nissan Cherry 1,3 :thumb *solgt 1999 mod Golf tdi 110 hk Highline *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 roger. Skal se det an. Driver å lakkerer listene nå, pes i massevis det. Fitte.. Så var det no lakk på ene som jeg trodde jeg hadde klart å pussa helt vekk, men den gang ei.... Reagerte med grunninga.. damn Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg