Precious Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 kjenner til fargekodeproblemet... Jeg fant da min fargekode i bagasjerommet, men den var alldeles ikke lik lakken/fargen på bilen min. Bilen min var mye lysere, så jeg konkluderte med at bilen hadde blitt falma!! Hellakkering er tingen!! Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Det vet jeg ikke...han som lakka delene gjorde det for meg da han henta lakken...tror ikke det koster noe særlig, iallefall ikke hvis du skal kjøpe lakken på samme sted.... Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet April 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Originally posted by Precious kjenner til fargekodeproblemet... Jeg fant da min fargekode i bagasjerommet, men den var alldeles ikke lik lakken/fargen på bilen min. Bilen min var mye lysere, så jeg konkluderte med at bilen hadde blitt falma!! Hellakkering er tingen!! håper ikke bilen min er falma allerede, ble hellakert i fjor sommer... men når man skal lakkere noen småting som grillist etc så er det jo greit å ha det i samme hvitfarge egentlig :) får sjekke med farge engros sjappa i morra om scanning... Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 min bil ble hellakkert av forrige eier for 2.5år siden...bortsett fra at klarlakken var blankere på de nylakkede delene kunne jeg ikke se forskjell på nytt og gammelt. Tror ikke din lakk har rukket å falme. Men man vet jo aldri......:( Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Juli 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 Finnes flere nyanser av ei farge. F. eks. fargen LY3D som er Tornadorød, har 8 eller 9 forskjellige nyanser. Men det er jo ei rødfarge, og røde farger har som regel mange nyanser. Gå til en billakkerer så finner han den nyansen som er mest lik bilen, og blander en sprayboks til deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 Om han som lakkerte den har tatt vare på resept nummeret skal du kunne få blandet en 100% korrekt lakk. L90E, har vel 5 forskjellige nyanser. Hell, Gelb osv osv. Alle nyansene har hver sitt resept nummer. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 I golfen min sto lakk koden på coveret til varseltrekanten.. Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Om lakken er falnet, så kjøper man rubbing og den blir som ny ! :) Blir hvertfall bedre pga. at man liksom fornyer lakken, funker som bare det. Ikke rub for mye heller da.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 alpin hvit : L90E iafall den jeg har... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg