Gå til innhold

Gatebil dokka, bilder + videoer :)

Ranger emnet

olehenri

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skuffende detta her gitt! tydeligvis ikke så mange fra forumet som filma/tok bilder.. hehe

Vi i klubben skal legge ut bilder på hjemmesida vår så fort jeg finner igjen den som kobler dataen til kameraet. Så det kommer der så fort jeg får det til:) Må være tålmodig vettu:) Ellers har jeg sett noen bilder på http://www.opelmotorsport.no, gå inn på "Forum", og "Andre treff", så inn på "Dokka Gatebilklubb"

Mvh Rune

Rune Rustestuen, tlf. 41656795

Dokka Gatebilklubbs hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah... så det var din riskoker jeg titta på Olehenri hehehe... pen bil det der :D... gratulerer :)

Dokka treffet var ganske så gøyalt det synes jeg... bra med folk og mye artige biler... ELSKER den pug'en som var der... den gule... så ut til å gå skikkelig bra... *ønske seg en tur i den :D*

¨

Den går noe sinnsykt! Kjenner eier og har sitti på.. Da med gate oppsett tror jeg.. Men FY F*** og den dra..

Kommer du til hamar og har bil så jager den deg nok! Tror det er hobbyen hans.. hehe..

Tøff bil!

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til hamar så snart bilen min er ferdig bygd :)

Legg deg opp i baken på puggen.. så skjønner han nok hintet :p

Men nok off topic.. :p

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah... så det var din riskoker jeg titta på Olehenri hehehe... pen bil det der :D... gratulerer :)

Dokka treffet var ganske så gøyalt det synes jeg... bra med folk og mye artige biler... ELSKER den pug'en som var der... den gule... så ut til å gå skikkelig bra... *ønske seg en tur i den :D*

hehe, takk takk

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg kjenner noen i klubben deres :)

Oppvokst mine første 8 år på dokka hehe

Gratulerer med kjempetreff iallefall Dokka!

Er glad det vokser litt i nærområdet også!

Rustestuen høres forøvrig også veldig kjent ut... hm...

Takk for det!

Hmm... ja kanskje du kjenner noen, ser ikke bort fra det! har lagt ut navn på medlemmer på hjemmesida, kanskje du kjenner igjen noen navn der:)

Ja, er veldig artig at det skjer noe i nærområdet, er ingen sak når man blir så godt motatt!

Rune Rustestuen, tlf. 41656795

Dokka Gatebilklubbs hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider