69Charger Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Hvis det er HBX bilene du mener, kan du like godt kjøpe dem herfra: http://www.globy.no/productview/19394082/ Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chissan Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Dere som ikke gidder å kjøpe driftedekk, men bare skal prøve med f.eks Monstertrucken deres så går det ann å modde driftedekk ved å teipe rundt de dekkene dere har med noe hard teip eller å sette på brusflasker på dekkene Siter VW Golf mk1 Cab Opel Ascona B Rallybil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krættur. Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 så viss jeg setter drifte dekk på http://www.teknisk-hobby.no/shopelement.asp?aid=10822&pid=14227 så vil jeg kunne drifte helt fint me den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabiz Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 så viss jeg setter drifte dekk på http://www.teknisk-hobby.no/shopelement.asp?aid=10822&pid=14227 så vil jeg kunne drifte helt fint me den? Nei, for det er en Fuelbil Fabiz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krættur. Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Det går jo ann å drifte med fuel-bil.. Den blir bare veldig varm=) mekk på ei vifte, så går det:P Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Kan ikke fuelbiler drifte? Har sett bedre videoer enn denne av fuelbiler som drifter, men husker ikke hvor. At man får litt lyd og ekstra røyk med på kjøpet er jo bonus :D http://video.google.com/videoplay?docid=8732412484245825657&q=rc+nitro+drift Edit: Spiritus Sancti, du kom meg i forkjøpet. Er mange måter å løse kjøleproblematikken på vil jeg tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Det er veldig vanskelig å få en fuel bil til å drifte. Det går men, du får ikke så kjapt spinn på hjula som du gjør med el så du må ha mye større fart isåfall.. og jo større fart jo større kunnskaper kreves av føreren Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabiz Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 en fuelbil er vanskelig å drifte, og en vifte tror jeg hjelper lite. Det freste bansin ut av forgasseren sist gang vi prøvde. Dessuten får du ikke pene og kontrollerte "slædder" med en fuelbil. Fabiz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Det er rart at det går fint med min.. Med vanlige dekk.. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Det er rart at det går fint med min.. Med vanlige dekk.. ikke noe problem å få sladd og brei med en fuel bil.. men vanskelig å ha det kontrolert på asfalt.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabiz Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Men prøv en elbil, det går myyyye bedre! :puke: Fuelbil Fabiz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krættur. Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 men må man bytte batterier,altså blir de ødelakt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 men må man bytte batterier,altså blir de ødelakt? et batteri tåler vel ca 200 ladninger elns?! har bil som skal selges jeg å.. drifter altså.. send pm. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabiz Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 et batteri tåler vel ca 200 ladninger elns?! har bil som skal selges jeg å.. drifter altså.. send pm. STOOOR arrestasjon her nå! En batteripakke tåler mallom 500-1000 oppladinger hvis du lader dem rett. Da må du lade ut pakkene etter hver tur, Cycle en gang i blant, og ikke sprenglade dem på 10 amp. f.eks. Fabiz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg