MiniHansen Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Sorry at jeg spør så mye .. vart så jævla interresert ;P tror dere det går an å putte i en sterk motor uten noen store modifikasjoner ( skal på kyosho i bodø om ca 2 uker ..) husk jeg har en slik nikko rc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 kjøp heller de starter kitt bilene til tamya (10dcr??!) og sleng på et kaross, mye mer bil. Nikko er og blir rævva :P Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniHansen Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Hehe .. men er det i det hele tatt mulig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabiz Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Nei! Fabiz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hei! Funger "Drifting cars"`ene fra Toys "R" us? koster 800kr ordinært, er på tilbud til 400kr nå.. FWD, men spesielle bakdekk :/ Noe å satse på? eller bør man ha 4wd? Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissanpower Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hei! Funger "Drifting cars"`ene fra Toys "R" us? koster 800kr ordinært, er på tilbud til 400kr nå.. FWD, men spesielle bakdekk :/ Noe å satse på? eller bør man ha 4wd? har du ei internett side der eg finner denn bilen ? og går de og drifte med den? Siter 92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edvin Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 har du ei internett side der eg finner denn bilen ? og går de og drifte med den? her har du ei side, der kan du også velge silvia karoseri. ekstra utstyr, er driftedekk i tillegg til de vanlige dekkene:)kiddie dessuten er det 4wd, ikke fwd som blir nevnt av neddz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Jeg har en sånn jeg (velogmerke modda med større motor), fungerer greit den. Greit å øve med, men bråker som et uvær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edvin Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Her Er en video av den:) de funker greit til øving ser det ut som, men dette er vel og merke i en gymsal dragcar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabiz Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Jeg har en sånn jeg (velogmerke modda med større motor), fungerer greit den. Greit å øve med, men bråker som et uvær. Yes, akkurat. De dekka er jo ikke som musikk i mine ører ihvertfall....:) Fabiz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Hehe, den jeg tenkte på fra toys "R" us er fremhjulsstrekk Fwd :P Bakhjulene har et tynt glatt spor på mitten, så gjør at den "sladder" i når du svinger.. Ikke spinner :o Vurderer heller en skikkelig med 4WD og med motorbytte muligheter. Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 http://www.cmldistribution.co.uk/product.php?productId=0000000375&galleryImage=11#G er det pakke eller må jeg kjøpe med motor og alt sammen! HÅPER PÅ SVAR!! eller hvor jeg får kjøpt drift R/C!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69Charger Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 :phatyo Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabiz Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Ikke for å være frekk eller noe mot Rudshøgda RC, men en veil. pris på 4900,-. Tilbud på 3900,-.... Var jækla dyrt da. Fabiz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 er du dum? Spare 1000 spenn, hvis man først er ute etter en sånn bil så er det et dritbra tilbud da. "Spare 1000 spenn, nei takK!" ser ikke helt logiken i det.. Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg