69Charger Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Ikke for å være frekk eller noe mot Rudshøgda RC, men en veil. pris på 4900,-.Tilbud på 3900,-.... Var jækla dyrt da. Fabiz Syns dette var ett dårlig tilbud selv, så det blir ingen ny driftebil på meg på en stund. Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Koster fort det desverre, bil+kaross+kontroll/servo+regulator... også skal du sikkert ha noen kule felger osv.. blir fort spenn av sånt Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabiz Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Jaja, men 3900 for en bil med "dårlig" sender, mottaker, lader og batteri... Fabiz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 god lader må man ha.. og batteri lønner det seg å ha noen av:) børsteløs er digg:) felger går det fort noen av:P blir fort dyrt Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Koster fort det desverre, bil+kaross+kontroll/servo+regulator... også skal du sikkert ha noen kule felger osv.. blir fort spenn av sånt Jeg har drevet med hobbyen i ti år på toppnivå, og jobber nå fulltid i hobbybutikk, det der er rip-off.... Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69Charger Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Jeg har drevet med hobbyen i ti år på toppnivå, og jobber nå fulltid i hobbybutikk, det der er rip-off.... Samme tenkte jeg! Så neste gang dem skal gi oss ett medlemstilbud, skal jeg be om å få ett tilbud også. Dette er altfor dårlig av dem! Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabiz Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Du får jo egentlig en 3PK eller Helios og en TT01 for den prisen der, eller andre veien da, T2R og en 3PM eller Mars. Fabiz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Som på norsk vil si at? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Sorry for at jeg er ny! :heyyou: Dere kunne sikkert drept alle som spør hva man skal kjøpe osv, men hva denne pakken: http://www.teknisk-hobby.no/shopelement.asp?aid=18956&pid=19762 Er det en driftebil man kan starte med? Siter 2001 Subaru Impreza WRX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 helt grei pakke, men du burdte bytte motor og fartsregulator. og investere i abs dekk ifra rcdcn.no! samt kjøpe en ny lader og flere batterier, og DEANS Powerplugger så ikke tamiya kontakten mellom batteri og regulator tar fyr! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Takk! :) Men det ringte en hyggelig mann fra teknisk-hobby og sa at de var tom og importøren var tom, men at han anbefalte denne: http://www.nortrading.no/default.asp?page=1&product=6830&p6830_v=1 Så da blir det den til å begynne med, så jeg regner med at det er en grei bil å starte på... Fikk en ganske bra lader med i tillegg, han var tom for laderen jeg ville ha.. bestille meg noen abs dekk, så tenker jeg at jeg har det som trengs i starten.. Siter 2001 Subaru Impreza WRX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Takk! :)Men det ringte en hyggelig mann fra teknisk-hobby og sa at de var tom og importøren var tom, men at han anbefalte denne: http://www.nortrading.no/default.asp?page=1&product=6830&p6830_v=1 Så da blir det den til å begynne med, så jeg regner med at det er en grei bil å starte på... Fikk en ganske bra lader med i tillegg, han var tom for laderen jeg ville ha.. bestille meg noen abs dekk, så tenker jeg at jeg har det som trengs i starten.. har masse reserve deler til den bilen der, bla låste sperrer og carbon mellom aksel. den mellomakselen som er der originalt er bare å kaste! høres ut som ett fly når du kjører. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Jeg kjøpte meg "driftebil" i fjor. Hpi eller noe:) Der var det med driftedekk, felger og Drift assist system! Det systemet er sinnsykt genialt! Har aldri kræsjet og den retter opp igjen driften om den blir skeiv osv. Bare synd det ikke er lov i så mange konkuranser, men vant en jeg var med i:) " ikke helt proff konk" Anbefales! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Jeg kjøpte meg "driftebil" i fjor. Hpi eller noe:) Der var det med driftedekk, felger og Drift assist system! Det systemet er sinnsykt genialt! Har aldri kræsjet og den retter opp igjen driften om den blir skeiv osv.Bare synd det ikke er lov i så mange konkuranser, men vant en jeg var med i:) " ikke helt proff konk" Anbefales! Da er jo halve moroa over når du bruker den "Drift Assist". Hva er vitsen med den? Er jo meningen å klare det helt selv.. Jeg hadde nok ikke synes det hadde vært så moro med sånn hjelpe ting. Selv bruker jeg en Team Losi XXX-S. Det har kommet en drifte pakke med samme chassiet som jeg bruker og tror heller det er noe å gå for en drift assist bil eller bare en HPI bil uten drift assist (ikke særli fan a HPI bilene men okke som). Nikko=) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Da er jo halve moroa over når du bruker den "Drift Assist". Hva er vitsen med den? Er jo meningen å klare det helt selv.. Jeg hadde nok ikke synes det hadde vært så moro med sånn hjelpe ting. Selv bruker jeg en Team Losi XXX-S. Det har kommet en drifte pakke med samme chassiet som jeg bruker og tror heller det er noe å gå for en drift assist bil eller bare en HPI bil uten drift assist (ikke særli fan a HPI bilene men okke som). Nikko=) Er vel for mere "uerfarne" for å lære vinkler osv.. Kjørte et halvt år med, men i det siste har jeg prøvd mere og mere uten. Kommer vel på listen under kjekt og ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg