Olsen_nissan Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 haha... så lovlige alle sammen ville bli her da.. samme som å si at å kjøre for fort er idiotisk.. alle her gjør det for det.. kjøp deg et blå lys du, å ha det artig.. får sikkert kjøpt noe blålys saker steder der di selger disco lamper o.l. men da uten magnet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 å kjøre litt for fort er en ting.. å leke politi er noe HELT annet du er rimelig blokkert i hodet om du leker politi.. jeg har anmeldt en person for å gjøre det. jeg anmelder gladelig en til. slke idioter burde holde seg til tråsykkel og Need for speed på pc'n sin Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 neonlys som følger musikken går ann også.. snakker av en uheldig erfaring i en tunell der jeg glemte hele driten.. den ble da montert bortgjemt under dashen etterpå.. hehe riktig nok for et par år siden og min førstebil som bare ble opphora med alt shit. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Simarud.no Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 både simarud og ferno norden er seriøse firmaer og selger ikke til vanlige folk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Selger derimot til firma... så med litt kontakter så ordner du det. Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Etter hva de sa til meg på telefon så selger de ikke noen ting uten å se papirer på godkjent utrykningskjøretøy, hverken til firma eller privat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Er vel et untak jeg da :) Har kjøpt flere bøyler og blitzer der.. Dette har vært til utrykningskjøretøy men har aldri blitt spurt om hva de skal på. Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Qxl.no under bilrekvisita. Det er mye risk i å bruke slike lys. Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Hehehe, clas ohlson neste hellothere Jeg skal kjøpe meg sirene, horn og blålys.. nå skal jeg skremme en del småunger nå ja :hammer Takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Hehehe, clas ohlson neste hellothere Jeg skal kjøpe meg sirene, horn og blålys.. nå skal jeg skremme en del småunger nå ja :hammer Takker! hehe... må filme da:D:D åsså legge ut filmene her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Hehehe, får jeg tak i skikkelig blålys som dette: http://www.simarud.no/varsel/varsel_sputnik.html skal jeg ta å filme det =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Vell,jeg har blålyset i bilen, men har kun brukt det en gang, da var det to rånere som parkerte midt i gata og snakket sammen, og flytta seg ikke, men blålyset i frontruta fikk fart på de :) hehe kommer aldri til og hive det på for og "forfølge" noen... :drive2 det er mere sånn "fun to have" gadget :) og for det fjerde så spør trådstarter om hvor han kan finne det, og om det er lov, og trenger ikke 40 meninger om hva de skal gjøre hvis de ser noen med blålys osv... :) som sagt, allride på det nye kjøpesenteret på nordby i sverige :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 å kjøre litt for fort er en ting.. å leke politi er noe HELT annetdu er rimelig blokkert i hodet om du leker politi.. jeg har anmeldt en person for å gjøre det. jeg anmelder gladelig en til. slke idioter burde holde seg til tråsykkel og Need for speed på pc'n sin Hehe, så å kjøre som en idiot er greit, men å ha ett blinkende lys i frontruta,DET er helt itiodtisk, hmmm, ja forstå det den som kan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Blålys kan faktisk være veldig morsomt å ha hvis du møter en mopedist langs veien:D Di er så redde for å få bot at de går helt av skaftet! Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg