Gå til innhold

Blålys?

Ranger emnet

xZoPpY

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

å kjøre litt for fort er en ting.. å leke politi er noe HELT annet

du er rimelig blokkert i hodet om du leker politi.. jeg har anmeldt en person for å gjøre det. jeg anmelder gladelig en til. slke idioter burde holde seg til tråsykkel og Need for speed på pc'n sin

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neonlys som følger musikken går ann også..

snakker av en uheldig erfaring i en tunell der jeg glemte hele driten..

den ble da montert bortgjemt under dashen etterpå.. hehe

riktig nok for et par år siden og min førstebil som bare ble opphora med alt shit.

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell,jeg har blålyset i bilen, men har kun brukt det en gang, da var det to rånere som parkerte midt i gata og snakket sammen, og flytta seg ikke, men blålyset i frontruta fikk fart på de :) hehe

kommer aldri til og hive det på for og "forfølge" noen... :drive2

det er mere sånn "fun to have" gadget :)

og for det fjerde så spør trådstarter om hvor han kan finne det, og om det er lov, og trenger ikke 40 meninger om hva de skal gjøre hvis de ser noen med blålys osv... :)

som sagt, allride på det nye kjøpesenteret på nordby i sverige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å kjøre litt for fort er en ting.. å leke politi er noe HELT annet

du er rimelig blokkert i hodet om du leker politi.. jeg har anmeldt en person for å gjøre det. jeg anmelder gladelig en til. slke idioter burde holde seg til tråsykkel og Need for speed på pc'n sin

Hehe, så å kjøre som en idiot er greit, men å ha ett blinkende lys i frontruta,DET er helt itiodtisk, hmmm, ja forstå det den som kan

Lenke til kommentar
Del på andre sider