Gå til innhold

Har fått et tilbud på TDI- Burde jeg slå til?

Ranger emnet

Plastic Racer

Anbefalte innlegg

Heisann..

Har fått et tilbud på en 1998 GOLF 1.9 TDI. Den er ganske strøken. Den er verkstedgodkjent, fullt servicehefte og får ny frontrute pga sprekk i den som er nå.

Den har det normale utstyret som; 4xelvinduer, ac og cdspiller.

Har godt 182000km. Jeg har fått tilbud på 114000kr.

Burde jeg slå til?

Her er forresten bilen.

http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc=1126377813502?finnkode=5926670&sid=6anBLkLFH813477&pos=12&tot=200

1997 Audi A3 1.8 Ambition

VACN - Østfold Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte helt makan for noen mnd siden jeg. Gått 95 000 og eller ALT likt din. Gav 120 000 for denne. Dette er hva jeg personlig vil betegne som et godt kjøp fra min side. Når det gjelder din så mener jeg det er et tilsvarende godt. :) Jeg hadde fordel med at det var en gamling som var tidligere eier, og ikke en ungdom som har sjekka toppfarta på hver tilgjengelig strekke :)

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er hengerfeste på bilen, så da er det nok ingen ungdom som har kjøpt den... :D

Har sett golf 4 helt ned i 70.000,- men da er det de rimeligste bensinutgavene...

Km på bilen drar ned endel, så jeg ville sagt 110.000,- ferdi reg. Da gjør du et bra kjøp.

Er det lenge siden reg.reim er byttet?

Det er fort 4000,- i utgifter... :driving

Og med dagens bensinpriser er det ingen tvil...Kjøp diesel!!!

Og den motoren der går meget godt med chip... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om reg reima er bytta vet jeg ikke, men det er jo bare å sjekke i serviceheftet.

Og ang det hengerfestet, går det ann å få det av uten å ødelegge noe og ha muligheten til å få det på igjen?

Takker for alle gode svar! :thanks

Om regreima ikke er skiftet på en tdi på 180 000 km så hadde den ikke fungert lengre :) Motoren ville ha vært så herpa som bare over hodet mulig. Dette er nok gjort på rundt 100 000 km.

Ang. det med hengerfestet så fjerna jeg mitt for 3-4 dager siden. Om du har samme patent som meg så er det 2 skruer du må av med, og da er det bare å dra rett ut. Problemet er kontakten. Jeg kappa av ledningene og isolerte dem. Er ikke noe hurtigplugg her :fire:

Men vil råde deg til å fjerne hengerfestet om du ikke føler at du har bruk for det da. Det er ikke videre pent :)

Golfen%20-%20%d8yelokk%20001.jpg

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider