Gå til innhold

Hvor mye veier golfen min ?

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

min veide 950 på lastebil vekt(digital) med halv tank og litt dritt inni bilen.. to dørs med luke.. letting er bra .. kjører aldri med mer enn to i bilen. det blir for tungt ;)

er vel egentlig ikke no annet å gjøre enn å fjerne bakseter osv ...

støydemping?

irriterende med lite power.. merker GODT at man har med folk..

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

925kg står det i mitt vognkort, (83 1.6 c) men reale vekta er vel 1000-1050 tenker jg. merker ikke om jg har folk på jg.... merka knapt at jg taua en mk1, merka bare at telefonen ringte ustanselig, var stakkern i bilen bak som stammende prøvde å forklare at det gikk i 130.... :D måtte ta det litt pent da....

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G60Turbo

925kg står det i mitt vognkort, (83 1.6 c) men reale vekta er vel 1000-1050 tenker jg. merker ikke om jg har folk på jg.... merka knapt at jg taua en mk1, merka bare at telefonen ringte ustanselig, var stakkern i bilen bak som stammende prøvde å forklare at det gikk i 130.... :D måtte ta det litt pent da....

Joda, men når det står i Signaturen din at du har 370 nm, hmm... La meg se, er ca 200 nm mere enn en standard Gti 16v, så merker du kansje ikke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf Gti 16v

Joda, men når det står i Signaturen din at du har 370 nm, hmm... La meg se, er ca 200 nm mere enn en standard Gti 16v, så merker du kansje ikke så mye.

Sant nok, jeg har krefter nok til å kjøre fra en 16v med en 16v hengende på slep..... ;) og mere skal det bli! :D

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

skryt skryt... men går nok godt ja :)

ekke farli å skryte på seg at bilen går styggodt når den står i molekyler..... ;)

blir omtrent samma greia som å skryte at man er verdensmester i å kjøre bil, men siden man ikke har lappen kan man ikke vise det... :D

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått gjort en shit enda egentlig.....

men følgende er innkjøpt:

-Garrett T3 med .63 eksosdel

-Rallye IC

-Luftkjølt oljekjøler

-TD manifold

Det som gjenstår i første omgang å gjøre er:

Fase 5

-Tilpasse adapterplate mellom manifold og turbo

-Sveise nye rør til fra IC

-Sveise downpipe

kommer til å legge meg på 0,7bar (helt sikkert ja.... ;)) inntil følgende er gjort:

Fase 6

-Ny mapping av haltechen

-Progresiv bensintrykks reg.

-Større dyser

-Turboxs boost controller

Når dette er gjort blir det å legge seg på 1,4bar og kjøre pent rundt og smile..... :D

Ferdig du da turbohavarert?

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider