Gå til innhold

Noen som har bilder fra BMWccn Vålerbanen?

Ranger emnet

Johnny86

Anbefalte innlegg

For de som trodde at BMWCCN-banetreffene er Gatebil, må tro om igjen. Dette er idealsporkjøring, og takk for det.

dette er en av grunnene for at jeg aldri stilte på bmwccn treff oxo... de mister mange av sine unge medlemmer osv pga de kjører en stil som passer de gamle herrer best...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dette er en av grunnene for at jeg aldri stilte på bmwccn treff oxo... de mister mange av sine unge medlemmer osv pga de kjører en stil som passer de gamle herrer best...

Jeg føler meg ikke gammel, men trives med denne type kjøring (kanskje derfor jeg kjører Gruppe N-rally på si?), men hver sin smak. BMWCCN har kanskje landets dyktigste baneorganisatorer med størst kompetanse på teknisk korrekt banekjøring i regi av klubbrelaterte biltreff.

Holy Moses smell the roses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg ikke gammel, men trives med denne type kjøring (kanskje derfor jeg kjører Gruppe N-rally på si?), men hver sin smak. BMWCCN har kanskje landets dyktigste baneorganisatorere med størst kompetanse på teknisk korrekt banekjøring i regi av klubbrelaterte biltreff.

det du sier om bane mannskap osv stemmer helt... men for min del blir det litt for kjedelig når jeg først er på en bane og skal kjøre... men hver sin smak...

mulig jeg er for ung enda og liker at det går litt vilt for seg ;)

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel Tarjei Christiansen som har bygd denne. Det finnes også en annen rød Compact i klubben. Den har S50B32-motor (321+ hk), men hvite felger.

Han som eier den er en bekjent av meg, heter Lars. Kaller seg vel DarkZun på forumet mener jeg å huske :)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå stiller folk i alle aldre på treffene, og det er faktisk ikke alle som ønsker å kjøre drifting.

Kjørestilen ellers syntes jeg er meget bra, og tempoet er stort sett utorlig bra på banen.

Kanskje ikke like spennende å se på når de fleste kjører idealspor, men hastigheten blir vesentlig høyere, og for de som liker å kjøre fort er det utrolig gøy.

På de to siste treffene har vi leid inn blant annet Roger Sandberg til evaluerte runder, der de sitter på med de som ønsker det. De har vært imponert over nivået i klubben.

Ock-racing: Hva gjorde du for å bli svartflagget ? Skal som regel ganske mye til.

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er større utfording i å sette gode rundetider enn i å slite ut maksimalt antall bakdekk på et banetreff! All respekt til de som kan drifte, det går jo fort det også :) Selvsagt må hver enkelt få lov å ha sine meninger, men å kalle BMWCCN treff for "gubbetreff" er jo rett og slett latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider