Gå til innhold

Noen som har bilder fra BMWccn Vålerbanen?

Ranger emnet

Johnny86

Anbefalte innlegg

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilde065.jpg

Bare jeg som får litt Volvo/ gammel Auda følelse over denne? :hammer

Denne har jeg sett på strømmen og er overbevist at det er MANGE her på forumet som vil like denne! Den er absolutt grei ut, men er ikke noe bil for meg :)

Den ser hvertfall mye bedre ut enn den fremstår på bildet :)

92 BMW 325i

94 VW Golf 1,8S

[x] 01 Subaru impreza WRX

[x] 92 BMW 318is

[x] 87 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjerra mi <3

Hadde ikke tid til å ta turen selv, men fattern hadde bilen der.

Vi gikk å så litt på bilen din. Den var skikkelig strøken!! Er morro å se en såpass gammel bil som er i den stand og har de rette tingene for å løfte utseende. :thumb

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører en 316 med s14 motor.

Hva jeg gjorde?

"hva syslar du med? rallycross?"

"du sladdar alt for mycket" sa han svensken.

Hadde vel bakenden på bilen ut i omtrent hver sving :=)

S svingene på motsatt side av depoet var artig. 3gir og fullt rattutslag fra ene til andre sida :=)

Du som kjøpte Vidar Jødahl sin? :)

92 BMW 325i

94 VW Golf 1,8S

[x] 01 Subaru impreza WRX

[x] 92 BMW 318is

[x] 87 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk å så litt på bilen din. Den var skikkelig strøken!! Er morro å se en såpass gammel bil som er i den stand og har de rette tingene for å løfte utseende. :thumb

Hilsen Trond

Takker for den. Prøver å holde den så strøken som mulig egentlig. "Less is more"-prinsippet gjelder her i gården, og det kommer aldri til å endre seg ;P

- BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil

x BMW E28 518i '85

x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91

x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90

rakanishu - drifting away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører en 316 med s14 motor.

Hva jeg gjorde?

"hva syslar du med? rallycross?"

"du sladdar alt for mycket" sa han svensken.

Hadde vel bakenden på bilen ut i omtrent hver sving :=)

S svingene på motsatt side av depoet var artig. 3gir og fullt rattutslag fra ene til andre sida :=)

Hehe.. så du sladda litt :) De svenskene der er ikke akkurat glade i sladding. Jeg ble svartflagga på Rudskogen av dem. Synes jeg var ganske fornuftig jeg, var bare 4-5 andre biler på banen og ingen av dem i samme sving som meg. Var på slutten av søndagen også. Må nok bare finne oss i at det ikke blir noe drifting-stevne i regi av BMWccn med det første.

Takker for den. Prøver å holde den så strøken som mulig egentlig. "Less is more"-prinsippet gjelder her i gården, og det kommer aldri til å endre seg ;P

Godt å høre for jeg likte den skikkelig godt. Synes e30 kler hvit.

jødahl: Er du i familie med Vidar jødahl? Var det ikke han som kjørte en grå e30 m3 i gatebil serien for et par år siden? Mente det var snakk om noe s14 turbo morro men har ikke hørt noe mer om det.

Hilsen Trond

- BMW 525i

- BMW 745i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjørte på dokka på lørdag og på våler på søndag mellom 13 og 15. dro hjem da jeg fikk svartflagg. skjønnte att det ikke var kjøring for min stil der. 316 med m3 motor og org undertsell/bremser er ikke akkurat rundetid oppsett.

Jødahl her er vel fetter`n til vidar.

Vidar forøvrig jobber fortsatt med m3 en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjørte på dokka på lørdag og på våler på søndag mellom 13 og 15. dro hjem da jeg fikk svartflagg. skjønnte att det ikke var kjøring for min stil der. 316 med m3 motor og org undertsell/bremser er ikke akkurat rundetid oppsett.

Jødahl her er vel fetter`n til vidar.

Vidar forøvrig jobber fortsatt med m3 en.

Blir morro å se den m3'n hans.

Åssen var det på Dokka?

- BMW 525i

- BMW 745i

Lenke til kommentar
Del på andre sider