Gå til innhold

Noen som har bilder fra BMWccn Vålerbanen?

Ranger emnet

Johnny86

Anbefalte innlegg

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bmwccn treff er for gammlinger og familier, ferdig med det!

Hvis du hadde greid å kjøre bil, så hadde du sikkert syntes det hadde vært morsomt å kjøre på BMW treff. Går ut ifra at du ikke greier å kjøre bil, siden du kommer med uttalelser som dette. Man ser ikke så ofte 200sx osv. kjøre under 1.17 på rudskogen, og da tenker jeg ikke på de som drifter...tenker på de som tror de "herjer" på banen, men i utgangspunktet ikke gjør noen ting! BMWCCN har garantert det treffet som har gjennomsnittlig lavest rundetider.

1996 BMW Compact 3.2

1997 BMW M3 3.2 Coupe (solgt)

2002 Golf 4 TDI/GTI 150 HK (solgt)

1993 BMW 320 E36 M-Optic (solgt)

///BMW Car Club (3822)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det du sier om bane mannskap osv stemmer helt... men for min del blir det litt for kjedelig når jeg først er på en bane og skal kjøre... men hver sin smak...

mulig jeg er for ung enda og liker at det går litt vilt for seg ;)

Jeg må bare spørre...hva gjør du på banen som gjør at det går så villt for seg? Villt for seg...vil det se drifting? Det er ganske få som drifter så man kan kalle det villt....dem står det respekt av (Kenneth M. , Kenneth Groth osv.)...men ærlig talt...resten av gjengen...hehe...ikke si at det går så villt for seg...spes ikke sammenlignet med BMWCCN treff...siden rundetidene på BMWCCN treff er MYE lavere enn f.eks japsetreff, ford treff osv.

1996 BMW Compact 3.2

///BMW Car Club (3822)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda...BMWCCN er striks på kjøringa, men de lar som regel de som har god nok kontroll kjøre som de vil. En kamerat av meg har kjørt 1.05 på rudskogen, og ingen i BMWCCN har svartflagget han, og 1.05 med M Coupe ser ganske spektakulert ut. Selv kjører jeg på 1.10 (noe som forhåpentligvis forbedres i nær fremtid), og jeg regner med at forbedringen skal skje på BMW treff. Det jeg mener med dette, er at man har mulighet til å gjøre akkuratt det man vil på disse treffene, men man må vise at man er god nok. Ta for eksempel siste toyota/bilmekaniker treffet (er vel noe sånt de kaller det)....på disse treffene går det meste på flaks, og det går over stokk og sten. Jeg synes dette er helt rått, men stiller ikke opp med min bil på banen når sjangsen for at en bil til 5000 kroner kan smekke til deg bakfra fordi han trodde bremsene på 240'n holdt. Uansett...banekjøring er morsomt på alle måter, og det finnes alle typer treff...BMWCCN kjører sporvalg og rundetider....andre vil sladde mest mulig...jeg liker begge delene, men at BMW treff er for gamlinger og familie er pisspreik! assman

1996 BMW Compact 3.2

///BMW Car Club (3822)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda...BMWCCN er striks på kjøringa, men de lar som regel de som har god nok kontroll kjøre som de vil. En kamerat av meg har kjørt 1.05 på rudskogen, og ingen i BMWCCN har svartflagget han, og 1.05 med M Coupe ser ganske spektakulert ut. Selv kjører jeg på 1.10 (noe som forhåpentligvis forbedres i nær fremtid), og jeg regner med at forbedringen skal skje på BMW treff. Det jeg mener med dette, er at man har mulighet til å gjøre akkuratt det man vil på disse treffene, men man må vise at man er god nok. Ta for eksempel siste toyota/bilmekaniker treffet (er vel noe sånt de kaller det)....på disse treffene går det meste på flaks, og det går over stokk og sten. Jeg synes dette er helt rått, men stiller ikke opp med min bil på banen når sjangsen for at en bil til 5000 kroner kan smekke til deg bakfra fordi han trodde bremsene på 240'n holdt. Uansett...banekjøring er morsomt på alle måter, og det finnes alle typer treff...BMWCCN kjører sporvalg og rundetider....andre vil sladde mest mulig...jeg liker begge delene, men at BMW treff er for gamlinger og familie er pisspreik! assman

Dette har ikke så mye med diskusjonen å gjøre, men er det du som har den røde compacten med hvite felger?

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører en 316 med s14 motor.

Hva jeg gjorde?

"hva syslar du med? rallycross?"

"du sladdar alt for mycket" sa han svensken.

Hadde vel bakenden på bilen ut i omtrent hver sving :=)

S svingene på motsatt side av depoet var artig. 3gir og fullt rattutslag fra ene til andre sida :=)

Da skjønner jeg at de flagget deg av, ihht de reglene vi har. Også verdt å huske på:

- Når noen kjører ut, så ødelegger de for de andre som skal kjøre, da de må stå å vente til banen blir klar igjen.

- Dersom det er andre biler i nærheten av de som "drifter" øker faren for at det skjer noe.

- Dersom 90% av de som er ute på banen kjører effektiv kjøring, vil en som "drifter" fort bli hinder for andre.

Når det er sagt, så ser de også an hvor det sladdes/driftes og hvordan de opplever det fra sin post. Har vært mange som har kjørt ganske bredt uten å bli flagget av den grunn.

Har lagt ut bilen mange ganger på CCN treff selv, uten at det har vært noe problem.

Som mange nevner, har CCN valgt sin profil når det gjelder banekjøring, og de aller fleste av medlemmene er fornøyd med den profilen vi har på banekjøringen.

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har ikke så mye med diskusjonen å gjøre, men er det du som har den røde compacten med hvite felger?

Hilsen Trond

Dette har vel absolutt noe med diskusjonen å gjøre. Jeg synes ikke BMWCCN treffet fortjener å bli kalt familie/gamling treff! Innlegget mitt forklarer vel ganske greit hvorfor det ikke er det. Ja, det jeg som kjører den røde compacten.

1996 BMW Compact 3.2

///BMW Car Club (3822)

Lenke til kommentar
Del på andre sider