Gå til innhold

Noen som har bilder fra BMWccn Vålerbanen?

Ranger emnet

Johnny86

Anbefalte innlegg

Det vill alltid være noen som ikke er happy med seriøs banekjøring. Synes bare dere skal holde dere til Gatebil så slipper vi og høre på sytingen. Kalle BMWCCN treffet for familie/gamling treff blir for teit. Tviler på at snitt alderen er over 35 på de treffene. Hvor mange av de som kjører mest på Gatebil er under 35år?

På den andre siden så er kvaliteten på kjøringen på BMW treffene ganske mye høyere enn på "fjortis" kjøringen som drives på Gatebil.

Jeg hadde aldri tatt bilen min utpå banen under Gatebil. Skal lete lenge etter en bane med så mange vimsehoder sammlet på en bane på samme tid. En hel haug med 18åringer + som tror de kan drifte og kjøre fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette har vel absolutt noe med diskusjonen å gjøre. Jeg synes ikke BMWCCN treffet fortjener å bli kalt familie/gamling treff! Innlegget mitt forklarer vel ganske greit hvorfor det ikke er det. Ja, det jeg som kjører den røde compacten.

Hehe.. tror du missforstod meg litt der jeg. Jeg lurte på åssen bil du hadde og det kan vi vel være enige om at ikke har noe med diskusjonen å gjøre :) Var bare nyskjerrig!

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne som er din?

IMG_2019.jpg

Ingen interesse av å selge disse felgene vel? :D

Fine vinterfelger på min bil vil jeg tro ;)

Dette er min bil ja. Nei, dessverre skal jeg ikke selge dem, siden de har fått som fast oppgave å holde R-dekkene igang.

1996 BMW Compact 3.2

1997 BMW M3 3.2 Coupe (solgt)

2002 Golf 4 TDI/GTI 150 HK (solgt)

1993 BMW 320 E36 M-Optic (solgt)

///BMW Car Club (3822)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. tror du missforstod meg litt der jeg. Jeg lurte på åssen bil du hadde og det kan vi vel være enige om at ikke har noe med diskusjonen å gjøre :) Var bare nyskjerrig!

Hilsen Trond

Hehe! Mer enig da...min bil er den røde compacten med 3.2 M3 motor;)

1996 BMW Compact 3.2

///BMW Car Club (3822)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der tror jeg du må spise i deg igjen. :hammer cheers

Kenneth Høiom har kjørt 1.05.xx på Rudskogen, og dette vet jeg med 100% sikkerhet. Jeg vet dette høres utrolig ut for deg hvis du kjører Ford assman Det er også svært mange som kan bekrefte dette, som f.eks Bjerke Motorsport.

1996 BMW Compact 3.2

///BMW Car Club (3822)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Mer enig da...min bil er den røde compacten med 3.2 M3 motor;)

Hmmm.... er det du som kjører rundt med jævli mye hester i området her ? :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth Høiom har kjørt 1.05.xx på Rudskogen, og dette vet jeg med 100% sikkerhet. Jeg vet dette høres utrolig ut for deg hvis du kjører Ford assman Det er også svært mange som kan bekrefte dette, som f.eks Bjerke Motorsport.

Det er søren meg rått å kjøre den tida med en sånn bil (ikke det at jeg noen gang har kjørt en M Coupe og kan uttale meg om det, men...). Det skal han ha!

-Kenneth

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... er det du som kjører rundt med jævli mye hester i området her ? :)

Tja...det er 340 meget fungerende HK i denne compacten, men klart....en kompis av meg har en helt lik med 667 hk. Det er sikkert den du tenker på, siden du henger på Esso Grålum;) Den er lilla, og min er veldig rød. Si ifra når du har lyst til å kjøre førstemann til mc'n fra Esso;) hehe!

1996 BMW Compact 3.2

///BMW Car Club (3822)

Lenke til kommentar
Del på andre sider