Gå til innhold

Har kjøpt meg 740 Tic :)

Ranger emnet

Glenn`

Anbefalte innlegg

• Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, skal dem bli gode til ................ så må dem læres opp fra børjan. :rolleyes: hehe

hehehehe....så rett så rett! :) næj får se hva jeg finner ut.tenkte på en turbo xs type s,den minste...

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..ja vi er glad i fjortisser :) hehe

hehe, :D -var :P -Har dame nå jeg, og hu er ikkeno fjortiss :P Men hender flere ganger at jeg kjører rundt med bilen full av kvinns :P Pleier nesten aldri å kjøre folka og kamerater, for dem har egne biler. enten kjører jeg alene, ellers er det somregel no jenter på :P Har blitt populær, sånn til å kjøre til & fra fest i helgene, når jeg har edruhelg :P :D

-Ja, turboXS type S er fin! Trenger egentlig ikke større.. åsså er'n ikke så svinaktig dyr... Har både S og H-versjonen. Er litt annerledes lyd i H-versjonen. Får litt mer "poff-lyd" i den akkurat når den dumper...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, :D -var :P -Har dame nå jeg, og hu er ikkeno fjortiss :P Men hender flere ganger at jeg kjører rundt med bilen full av kvinns :P Pleier nesten aldri å kjøre folka og kamerater, for dem har egne biler. enten kjører jeg alene, ellers er det somregel no jenter på :P Har blitt populær, sånn til å kjøre til & fra fest i helgene, når jeg har edruhelg :P :D

-Ja, turboXS type S er fin! Trenger egentlig ikke større.. åsså er'n ikke så svinaktig dyr... Har både S og H-versjonen. Er litt annerledes lyd i H-versjonen. Får litt mer "poff-lyd" i den akkurat når den dumper...

japp tror type s er fin jeg.noe jeg skal få gjort i nærmeste fremtid er og kappe downpipen ett par cm slik at jeg får dratt eksosen opp en del.ligger jævlig langt ned fremme,og det er småirriterende at den skal ta neddi fartshomper osv når bilen ikke er noe særlig lav heller

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fet kjerre Glenn! Har ikke lest hele tråden ennå, men skal såvisst sørfe litt mer på 700 delen av forumet;)

takk takk :) fint at dere liker bilen,

Jeg og vil ha sånne felger til vinterfelger

Kryr jo med turbofelger rundt om :) ser di stadig til salgs på autodb for en billig penge.synes di bre tøff på men kunne absolutt trengt et nytt strøk hvitlakk.Var litt skeptisk til hvit bil - hvite felger,men ble ikke så værst.men måtte space 5-6mm fremme for å ikke ta i calipteren,men det gikk bare godt

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider