Gå til innhold

Har kjøpt meg 740 Tic :)

Ranger emnet

Glenn`

Anbefalte innlegg

• Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

noe skal det altså være hele tiden...satt bilen i reværs idag å skulle rygge.ble en litten kakk lyd når jeg slapp ut clutchen...kjørte litt frem igjen å satte i reværs på nytt.samme skjedde.var ikke noe stort smell men et lite "kakk" liksom som om noe ikke var helt innkoblet eller noe sånt.kom bak fra hørte jeg(tror ikke det er girkassa)kan det være diffen som er på tur og kvelde eller?

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tørr jeg spørre hva som i det hele tatt er problemet? Bare lyden? Hørt lyden før?

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Igår ble bilen solgt til Narvik,så hvis noen her bor dær oppe blir di sikkert og se den dær.var både godt og tungt å bli kvitt bilen siden jeg var veldig glad i den og kommer til å savne draget noe jævlig.men på en annen måte skal det bli godt å kjøpe en bil jeg kan bruke uten at alt rammler i staver.er ikke lett med stipend på 1000kr i måneden å skal pleie en gammel volvo med turbo og glad bensinbrukerfaktor. ;) blir nok ny volvo med tiden men nå står en grei bruks bil for tur.blir mulig golf 1,8 gti 16v.

takk til alle som fulgte tråden :)

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til at jeg solgte den er rett og slett at jeg ikke hadde råd til å ha den.passasjersiden var kræsjet,samt noe lakkskader på panser,bakakslingen ødelagt å noe små ting som koster penger og ordne.brukte ikke akkurat lite bensin heller.300kr i bensin varte et par mil.er hardt å skal ha noe sånt på stipend :)

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og er student, vært alle de år :p

Har du en B230A så har du ingen problemer med å ha 740, aldri noe reperasjon som må til.. og må du fikse noe så finnes alt på biltema for en 50-lappe.

:)

vet det.men har satt meg standar med volvo.enten er det turbo ellers kan jeg ha en annen bil som går godt :)

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider