Gå til innhold

Har kjøpt meg 740 Tic :)

Ranger emnet

Glenn`

Anbefalte innlegg

• Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Feit 740 ;) keep it white ^^

Dæven, er den hvite på bildet ditt din? Visste ikke at hvit 740 kunne bli så gromm selvom jeg har sett en hel haug av dem og tilogmed har en selv... hehe. Hiv opp no bilder av den da, lag ny tråd, eller gi meg link a'! :)

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er 189-2 som er lakk koden din...!

Forresten, liker 740`n din jævli godt! har aldri hatt sansen for hvite biler, men din er rett og slett tøff i hvit...! :)

takk takk :) liker heller egentlig ikke hvite biler.men så var det så mye bra på denne så klarte ikke la vær ;) synes det beste med utsende er at det er en del svarte detaljer ilamme som gjør hele utsendet mye bedre.Er ikke gal din bil heller,funnet ut noe mer om felger?

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk :) liker heller egentlig ikke hvite biler.men så var det så mye bra på denne så klarte ikke la vær ;) synes det beste med utsende er at det er en del svarte detaljer ilamme som gjør hele utsendet mye bedre.Er ikke gal din bil heller,funnet ut noe mer om felger?

takk for det...!

tja, er litt usikker på felgtype fortsatt, men det blir ihvertfall 17"/18" pluss en del senking så det blir lavt... men tiden vil vise :)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott 704tic :-)

Du e ikkje "tilfeldigvis" fra Mo-Fauske traktan..?? gikk 1 år skole på "føusk", å dær krydde d jo av 240/740.. eller "FauskePorsche" som d så fint heite!

hehe.joda kan stæm det :) e fra sulis,4 mil fra fauske ;) å nu e d ennu lite Volvo'a dær enn d va før nån år sia,hehe

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.joda kan stæm det :) e fra sulis,4 mil fra fauske ;) å nu e d ennu lite Volvo'a dær enn d va før nån år sia,hehe

i sulis ja :-) hehe... no hard feelings, men d er en gudsforlatt plass da :hammer hehe..

så en liten sklrivefeil hos meg ... Volvo har vel adrli hatt noe 704tic ;)

PEN 740!!

hadde faktisk litt lyst på 740tic da jeg bodde på fauske .. sto en pen en til salgs i bakken oppenfor esso/shell på fauske.. en sort 740, fordi eiern hadde kjøpt en koksgrå 760tic (mener d var 760).. jaja :-)

men kom til bevissthet, å kjøpte honda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i sulis ja :-) hehe... no hard feelings, men d er en gudsforlatt plass da :hammer hehe..

så en liten sklrivefeil hos meg ... Volvo har vel adrli hatt noe 704tic ;)

PEN 740!!

hadde faktisk litt lyst på 740tic da jeg bodde på fauske .. sto en pen en til salgs i bakken oppenfor esso/shell på fauske.. en sort 740, fordi eiern hadde kjøpt en koksgrå 760tic (mener d var 760).. jaja :-)

men kom til bevissthet, å kjøpte honda :P

Bevissthet?? tror du fortsatt er i svime :p kanke velge Honda foran Volvo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider