Gå til innhold

Har kjøpt meg 740 Tic :)

Ranger emnet

Glenn`

Anbefalte innlegg

i sulis ja :-) hehe... no hard feelings, men d er en gudsforlatt plass da :hammer hehe..

så en liten sklrivefeil hos meg ... Volvo har vel adrli hatt noe 704tic ;)

PEN 740!!

hadde faktisk litt lyst på 740tic da jeg bodde på fauske .. sto en pen en til salgs i bakken oppenfor esso/shell på fauske.. en sort 740, fordi eiern hadde kjøpt en koksgrå 760tic (mener d var 760).. jaja :-)

men kom til bevissthet, å kjøpte honda :P

kom til bevissthet??

Eller mistet du bevistheten? uhhmmwhat? heyyou

Volvo 240 Lazer blue

*Volvo 940 Turbo

*Volvo 740 Turbo

*Volov 745 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Beklager utbruddet mitt, men hvem faen vil kjøre rundt i en stuslig honda 1,4 med framhjulstrekk som går som tre bøtter møkk og koster mer enn en 740TIC ? John-K? / anyone??

Han kjører faktisk en Honda Accord 2.0exi 16V 1990 ;)

Men,men... hehe, han kan trøste seg med at han ikke har Bosch-deler i bilen sin alacocaina

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honda Accord er ikke 1.4l som går som møkk, holdt selv på å kjøpe en Accord 2.2i ivår, men det jeg hata med den bilen var deleprisene og att den hadde så dårlig svingradius att jeg sleit med å parkere den utenfor foorhandlerer. Nårn er vant til Volvo som snur på femtiøringen så er det ikke enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da veldig til Hondahets her ??!! må jeg sende folka på Club Honda Forumet etter dere ?!??!!!!!!!! :hammer

eheh, nei jeg KOM til besvissthet... ALLTID likt honda...

men om detta er til no trøst: Drømmern er en Groom Honda med VTEC motor.. (Vti, Accord Coupè med H22).. og når jeg kjøper en slik så blir den vinterllagra..

og på vintern vil jeg ha en romslig bil med Rwd ;) cheers

ikke at jeg tror jeg kommer til å synke så lavt at jeg kjøper Volvo.. men hvem veit ??

en billig 740 TIC om vintern er ikke å forrakte :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å HEI HVOR DET GÅR :D

Ække motorstørrelsen d kommer ann på.. det er hvordan du bruker den ;) :hammer

kanskje jeg får mentalt sammenbrudd 1 dag og flytter til Trøndelag, gror bart, kjøper "træsko" og en opphora 240 tic.. hvem vet :hammer

ehhe neida.. alle liker forskjellige bilmerker! sånn er d bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oyren :

Ikke bry deg så mye om han er furt...hehe, det er mange her som sliter med å innse at det er andre GODE kandidater til en sprek bil enn 2-7-900 Tic'er :)

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honda lager jævelsk bra motorer, jeg kjenner en som har en 240 med S2000 VTEC motor, går noe jævlig.

viewpic.asp?id=36606

viewpic.asp?id=36607

viewpic.asp?id=36608

Bilen brukes i rally, men dette hadde vært noe å tenkt på i en gatebil.

huff...vær så snill å fjærn di bildene fra tråden min da ;) går sikkert godt men passer ikke inn her liksom.hehe.

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider