Margarus Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 topic sier det meste. har lest mye i poster her på forumet å mange snakker om "såkalte riskokere etc" hva er det? det første som slo meg var at det hadde noe med japse biler og gjør ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 hehe.. japanske biler ja.. jeg er en stolt eier av riskoker! :D akkurat som bmw er kebabtralle, audi er nazistål osv osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 hhaha audi er nazi stål ...den likte jeg.. ok takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 sånn der riskoker har vi i kjøkkenskapet. Beste riskokern jeg har testet :D haha Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 En riskoker kan være forskjellig, men i denne sammenhengen er det vel Japanske, Koreanske og Malaisiske biler ;) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Eksempel på noen av de mest kjente såkalte riskokerne: Nissan Skyline Toyota Supra Mazda RX-7 Honda NSX Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Eksempel på noen av de mest kjente såkalte riskokerne: Å si at de fire der er mest kjent, blir vel kanskje litt feil. For den vanlige mannen i gata vil jeg påstå at f.eks. mazda 323, honda civic og toyota corolla er mer kjent. mvh Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Å si at de fire der er mest kjent, blir vel kanskje litt feil. For den vanlige mannen i gata vil jeg påstå at f.eks. mazda 323, honda civic og toyota corolla er mer kjent. mvh Bilene ovenfor vil ikke veldig mange omtale som riskoker (let's face it..), men en Civic derimot :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 civic er den vell den mest kjente "riskokeren".. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 med tanke på at corolla er tidenes mest solgte bil .. (alle modellene til sammen .. ikke ens spesiel modell) så er nok corolla tidenes mest kjente riskoker.. civic er tidenes mest oppskryte riskoker og dette er den ultimate riskokeren Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Supra og Skyline er vel trykkokere :) Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 alle asiatiske biler er riskokere! hellothere Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 visste d før jeg opna denna tråden at:"nå kommer et bilde av en riskoker" (riskoker, ikke asiatisk bil!) :hammer Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 asiatiske biler og motorsykler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg