arfo Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Hvor er de bildene tatt?Det der ser ut som den Skyline som var med på Autofil, den var ganske ofte å se på Bjørnstad Bil tidligere, men nå er det lenge siden jeg har sett den. Noen som vet hvem som eier den bilen nå? disse bildene er vel tatt på Rema Lade under amcar helgen flere som tok bilde av den den kvelden Siter Forester S-turbo 1999 (x)240 gl 1993 B230FX http://www.oslosnipers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 det er jo 2 brødre som har 2 r33 skyline'r på jakobwsli da.. en mørkeblå som ligner litt på bjørnstad sin med skilter, og en hvit en uten skilt. så kan være den blåe jæveln, for den er jo overalt.. så det er nok ikke en så syk bil dere har sett.. PS: tror bjørnstad skylinen som var i autofil er solgt til østlandet en plass? Når vi sier vi har sett en R34 så sier det seg jo selv at det ikke er den blåe jævelen du snakker om som er en R33 :rolleyes: Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Wicked: asså.. svart/mørkeblå.. ett fett.. :P neida.. Xplod: joda, veit at oprinnelig ble det skrevet r34 her. men det er mange som ikke har peil på forskjellen mellom en r34 og en r33, så derfor skreiv jeg det. BARE FOR Å HJELPE! men gidd å bli så fly forbanna da mann! hehe, neida, men seinere i posten skreiv folk at de også hadde sett en r33 en del ganger.. også derfor skreiv jeg den posten.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Den du så, var det den som var med på Autofil? usikker på det..... Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Den blå Skyline R-34 sto utenfor Bjørnstad Bil i dag på en henger, så de er vel på vei til Rudskogen med den på henger. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 du tok vel ikke bilde? skla nedover jeg da, så får vel uansett sett den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 det er jo 2 brødre som har 2 r33 skyline'r på jakobwsli da.. en mørkeblå som ligner litt på bjørnstad sin med skilter, og en hvit en uten skilt. så kan være den blåe jæveln, for den er jo overalt.. så det er nok ikke en så syk bil dere har sett.. PS: tror bjørnstad skylinen som var i autofil er solgt til østlandet en plass? er det mange hester ca i en r33 da? Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 ikke drep meg om jeg tar feil men. kjøpte Max power bladet idag å da så jeg en R33 som ligna fælt på den fra autofil, er det den? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Hvor er de bildene tatt?Det der ser ut som den Skyline som var med på Autofil, den var ganske ofte å se på Bjørnstad Bil tidligere, men nå er det lenge siden jeg har sett den. Noen som vet hvem som eier den bilen nå? De er tatt i Trondheim, fikk bare bildene på mms Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 du tok vel ikke bilde? skla nedover jeg da, så får vel uansett sett den... Nei, tok ikke bilde. Så den bare da jeg satt på bussen som kjørte forbi Bjørnstad Bil. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Den mørkeblå skyline fra Autofil har den tidligere eieren solgt. Han kjøpte ny fra Stavangerområdet med ca 800hk i. Den er også blå, men mye lysere i fargen. Den var på siste gatebiltreffet ja. Ryktene sier også at han har kjøpt en skyline til.. som vinterbil!! :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Det er vel den bilen som denne tråden handler om, har sett den stå utenfor Bjørnstad Bil manger ganger nå. Det er sagt at det er 880 hk. i den! Nå står det også en svart Skyline R-32 utenfor Bjørnstad Bil, noen som vet noe om den? Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Lurer på om ikke den svarte bilen er den såkallte vinterbilen.. Den gutten er ikke akkurat lettskremt.. å har aldri vært det heller.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Så det er det som er vinterbilen ja... Jeg så de hadde den bilen utenfor Bjørnstad Bil på henger da de kom fra Gatebil treffet på Rudskogen, og nå ser jeg den hver dag. Vet du hva han som eier de bilene heter? Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Tror den svarte kan være vinterbilen ja. Den blå er vel litt ekstrem for vinterbruk..med over 800hk :driving Vet hvem som eier dem ja, samme eier som har den rød Honda NSX´en som står der no. Sier ikke navnet her inne, siden det kan være noen som gjerne vil finne de bilene på kveldstid. Men kan si så mye som at han drev verkstedet tidligere da. :cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg