Bullitt_Mustang Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Tror den svarte kan være vinterbilen ja.Den blå er vel litt ekstrem for vinterbruk..med over 800hk :driving Vet hvem som eier dem ja, samme eier som har den rød Honda NSX´en som står der no. Sier ikke navnet her inne, siden det kan være noen som gjerne vil finne de bilene på kveldstid. Men kan si så mye som at han drev verkstedet tidligere da. :cab Ok, tror jeg har en viss peiling på hvem det kan være da ja :thumb Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_turbo Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Kan godt være. Var ganske lys blåfarge ihvertfall. Syyyk lyd!! er det den med venstre ratt fra gate bil. Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Den var på Gatebil ja. Har sett noen bilder av den fra Gatebil her på forumet. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Da er det kanskje den, greit antall med hk der og.. hørt snakk på 900 el no d er 900 guff i den bilen!! syykt ass!! damndamn wtf? :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg