Tommeliten Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Ble mye bedre med en gang.. Den sirævva looken tror jeg er standard med 40/40 senk på mondeo mk1. Mange som har det (inkl meg). Mener Zetec hadde senket sinn 60/60 uten å bytte dempere... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 er fordi mondeo er lavere bak under hjulbuene org. mange som senker 60/40 eller 40/35 men er dette lovelig? mener å ha lest at om man skal senke en bil må den senkes likt på begge aksling.. mener min var lavere framme med 40senking, har si sport kortere dempere en org.? vet dem er 15mm lavere men regnet med det bare var fjerene som var lavere.. Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 mine har nå tuv papirer ihvertfall, 55-40 Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Hva skjer her? Selges bilen eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Bilen selges ja.. Jeg har plutselig ikke råd til å ha bilen. Bilen går relativt billig da bremseband h bak må byttes, handbrekkvaier må strammes og nye sommerdekk må investeres i. Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Bilen selges ja.. Jeg har plutselig ikke råd til å ha bilen. Bilen går relativt billig da bremseband h bak må byttes, handbrekkvaier må strammes og nye sommerdekk må investeres i. Handbrekkwire kan ikke strammes, er automatiske strammere på mondeoen, ofte de som har hengt seg opp litt slik at de ikke strammer skikkelig... Enkel og billig sak å fikse da... Hva er prisen på kjerra di? Fruen trenger en pendlebil til jobben, så vurderer jo også 4x4 mondeo, men kommer jo litt an på prisene vi finner rundt omkring... Edit: fant prisen ja, hehe.. Hva følger med i den prisen da? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Hva følger med i den prisen da? Du har PM! Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.doodee Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Handbrekkwire kan ikke strammes, er automatiske strammere på mondeoen, ofte de som har hengt seg opp litt slik at de ikke strammer skikkelig...Enkel og billig sak å fikse da... Hva er prisen på kjerra di? Fruen trenger en pendlebil til jobben, så vurderer jo også 4x4 mondeo, men kommer jo litt an på prisene vi finner rundt omkring... Edit: fant prisen ja, hehe.. Hva følger med i den prisen da? unskyld avsporing, men hvordan fikser du at håndbrekken ikke strammer seg automaiskt? eg har mk1 mondeo, er det automatisk stramming på de også? håndbrekket mitt blir bare dårligere og dårligere... HJELp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 unskyld avsporing, men hvordan fikser du at håndbrekken ikke strammer seg automaiskt? eg har mk1 mondeo, er det automatisk stramming på de også?håndbrekket mitt blir bare dårligere og dårligere... HJELp! Er automatisk stramming på de også, de ligger bak inni trommelen, enkleste er å bytte de ut med noen nye som du smører inn med kobberfett.... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg