Gå til innhold

Hvordan Fikkse fanger...

Ranger emnet

x8|volvo

Anbefalte innlegg

En dag dro kompiser ut for å fiske, vi ante fred å ingen fare, plutselig fra ingen stes hoppet det et stort dyr inn på veien, å i 130 km/h smalt det godt, å hørte lyden skli under hele bilen... :hammer

Jeg bråstoppet for så å sette fra meg bilen i veikanten(dette måtte sjekkes :O ) , da vi gikk ut holdte en trailer å mose over oss :p men , vi overlevde selv om vi fikk se sola da den paserte(alle de 1000meterne han har)

Da vi kom fram til detdøde dyret så det først ut som en skunk, og jeg holdte tett for nesen for å ikke omkomme i gassen, men vi viste ikke vår ytre redsel å tok veistikka fatt for å pirke i den å virkelig se om det var dødt! :o

etter å ha velta den rundt en gang kunne vi konstatere at det var lite liv, men for å være sikkert tok kompisen min å moste den flere gangi hode å mage regionen med veistikka... vi sto å sørget i et minutt før vi satte kursen mot bilen igjen! til min store forskrekkelse så jeg at frontleppa mi var most av det forbanna beiste...

slik så det ut i dagslys: Siden

forrfra

hvordan skal jeg fikkse dette? må jeg ha helt ny fanger osv?

forbanna fettoter, ps, plassen het ironisk nokk "OTER'N" ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det spørs vel ikke om du er nødt til og bytte hele fronten på bilen der tror jeg, men i alle tilfeller så burde du kjøre på et autorisert oppretter verksted sånn at dem kan ta en sjekk på bilen så den ikke er blitt rammeskeiv pga skadene..

i grunn så så det egentlig så alvorlig ut at det kan være fare for at bilen blir kondemnert også, så du får nesten få en skikkelig urdering på et verksted der altså...

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alacocaina

Hvilken alvårlige skader er det dere snakker om ? :S

Eneste jeg ser er at lippa henger litt ned på eine sida hellothere

Burde jo bare være å skru den fast igjen.. eller er det noe teknisk jeg ikke ser?

ELLER er dette en spøk? eheh:P

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja å han lure på hvordan han skal fikse de... trenge liksom ikkje 1000 i iq for å forst de da

Ehøm..

nei, d e sant.. MEN no he ej sett at d e lippa so henge da..

Men ut i frå alt ditte her, so virka d som d e en veldi store jobb å skru fast ijen den..

Virka no som ette alt folk he forklart, at dette skulle ver en stor jobb å fikse!

Hørt om trej skrua mann ? :D

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehøm..

nei, d e sant.. MEN no he ej sett at d e lippa so henge da..

Men ut i frå alt ditte her, so virka d som d e en veldi store jobb å skru fast ijen den..

Virka no som ette alt folk he forklart, at dette skulle ver en stor jobb å fikse!

Hørt om trej skrua mann ? :D

ser ikkje ut som du he de hehe

thegreenwagon.JPG

Volvo 242 Dl 81 mod

Volvo 240 Gle 86 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider