x8|volvo Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 En dag dro kompiser ut for å fiske, vi ante fred å ingen fare, plutselig fra ingen stes hoppet det et stort dyr inn på veien, å i 130 km/h smalt det godt, å hørte lyden skli under hele bilen... :hammer Jeg bråstoppet for så å sette fra meg bilen i veikanten(dette måtte sjekkes :O ) , da vi gikk ut holdte en trailer å mose over oss :p men , vi overlevde selv om vi fikk se sola da den paserte(alle de 1000meterne han har) Da vi kom fram til detdøde dyret så det først ut som en skunk, og jeg holdte tett for nesen for å ikke omkomme i gassen, men vi viste ikke vår ytre redsel å tok veistikka fatt for å pirke i den å virkelig se om det var dødt! :o etter å ha velta den rundt en gang kunne vi konstatere at det var lite liv, men for å være sikkert tok kompisen min å moste den flere gangi hode å mage regionen med veistikka... vi sto å sørget i et minutt før vi satte kursen mot bilen igjen! til min store forskrekkelse så jeg at frontleppa mi var most av det forbanna beiste... slik så det ut i dagslys: Siden forrfra hvordan skal jeg fikkse dette? må jeg ha helt ny fanger osv? forbanna fettoter, ps, plassen het ironisk nokk "OTER'N" ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 det spørs vel ikke om du er nødt til og bytte hele fronten på bilen der tror jeg, men i alle tilfeller så burde du kjøre på et autorisert oppretter verksted sånn at dem kan ta en sjekk på bilen så den ikke er blitt rammeskeiv pga skadene.. i grunn så så det egentlig så alvorlig ut at det kan være fare for at bilen blir kondemnert også, så du får nesten få en skikkelig urdering på et verksted der altså... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 haha men hvordan kan jeg fikse det? tror festet er blåst bort, ligger sikkert i magen til oter'n :p :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 alacocaina Hvilken alvårlige skader er det dere snakker om ? :S Eneste jeg ser er at lippa henger litt ned på eine sida hellothere Burde jo bare være å skru den fast igjen.. eller er det noe teknisk jeg ikke ser? ELLER er dette en spøk? eheh:P Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Ta no bare å skru i en selvborende skrue fra undersiden.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 først pusse litt matt på flatene du skal lime.. 1. Sika Cleaner 2. Sika Primer 3. Sikaflex 265 (rutelim, UV bestandig, og midlertidig bestandig mot bensin, avfetting osv.) detter ALDRI av igjen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 uhhmmwhat? Kan noen forklare meg hvilken skader det er snakk om ? **FORVIRRA** dott.com!! Ser jo helt fin ut den bilen der! bare lippa som henger litt Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 uhhmmwhat? Kan noen forklare meg hvilken skader det er snakk om ? **FORVIRRA** dott.com!! Ser jo helt fin ut den bilen der! bare lippa som henger litt ja å han lure på hvordan han skal fikse de... trenge liksom ikkje 1000 i iq for å forst de da Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 ja å han lure på hvordan han skal fikse de... trenge liksom ikkje 1000 i iq for å forst de da Ehøm.. nei, d e sant.. MEN no he ej sett at d e lippa so henge da.. Men ut i frå alt ditte her, so virka d som d e en veldi store jobb å skru fast ijen den.. Virka no som ette alt folk he forklart, at dette skulle ver en stor jobb å fikse! Hørt om trej skrua mann ? :D Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Ehøm.. nei, d e sant.. MEN no he ej sett at d e lippa so henge da.. Men ut i frå alt ditte her, so virka d som d e en veldi store jobb å skru fast ijen den.. Virka no som ette alt folk he forklart, at dette skulle ver en stor jobb å fikse! Hørt om trej skrua mann ? :D ser ikkje ut som du he de hehe Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 hmhmhm! funny you! He bere ikkje hatt tiltaket :thanks Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 hehe, bare lurte på hvordan jeg skulle fikkse det, beste måte leom! :p men så ble jeg revet med i eventyrenes verden :magic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 kom tilbake når en toyota avensis har rygget inn fronten din. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 en ford mondeo rygget i meg, så stakk han av, tok nummeret og alt ..... :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 ta 2 treskrua å trykk fronten oppi fongaren å skru jævel skape fast!!! ekje verre en d å sjekke om bilen e rammeskeive? ekje Mazda forume ditte her asso Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg