momo Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Her vil mine filmer bli lagt ut etterhvert som de blir lagd, mer info om hver enkelt film vil bli lagt til etterhvert. filmer - FSR driftday 05.09.05 (online) - FSR driftday 05.09.05 (.zip) (online) - FSR drift day igjen! (online) - Gatebil september 05 Banekjøring (online) - Gatebil sept 05 drifting + breisladd (online) (send meg en pm om noen av linkene ikke virker) Har dere problemer med å se filmen prøv å last ned DivX play bundle herfra: divx Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Dette er min første redigerte film :D Så kom gjerne med kommentarer, pga dårlig med serverplass måtte jeg lage en low quality for å lagt den ut på rapidshare http://rapidshare.de/files/4984561/FSR_drift_day_5.9.05_by_momo.avi.html For å laste ned filmen scroll nederst og trykk free, deretter vent noen sekunder å få linken. Kritikk?? cheers Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Good shit Momo :) Så ut som om du hadde klart å få med deg det meste av highlightsene. Blir litt kjedelig å se de samme syv bilene i 12 minutter, men i dette tilfellet er det jo ikke din skyld, var jo nesten ikke fler som kjørte :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Bra film det her! Veldig bra filming, stødig og fint med stativ. Men syns den introen var for lang, for mye svart hvit. Kunne droppa den og heller filma litt fra "utstillinga" selv om det ikke var så mange biler der. Gleder meg til neste film! :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 får ikke til rapidshare jeg.. men ja vil se filmen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 får ikke til rapidshare jeg.. men ja vil se filmen ;) Trykk på linken, scroll nederst og trykk free, deretter vent ca 30 sekunder for å få linken til filmen. Linken kommer helt nederst på sia. Denne høyre klikker du på og trykker lagre som. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 det skjer ikke.. ikke har jeg download program heller.. vet ikke hva som er galt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 veldig kul film! eneste jeg ikke likte helt var den lange introen som Supraguy nevnte. hva var det for no med den oransje MX5'en? kjørte jo kloss opptil de andre bilene jo? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTRacing Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 får ikke opp noe link jeg. noen som vil sende den til meg på msn eller mail? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 veldig kul film! eneste jeg ikke likte helt var den lange introen som Supraguy nevnte. hva var det for no med den oransje MX5'en? kjørte jo kloss opptil de andre bilene jo? Han drev å filmet bilene foran :) Neste gang skal introen bli kortere :D Til dere som ikke får til rapidshare, jeg driver å laster den opp på en ny nettside nå, link kommer :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 veldig kul film! eneste jeg ikke likte helt var den lange introen som Supraguy nevnte. hva var det for no med den oransje MX5'en? kjørte jo kloss opptil de andre bilene jo? Jeg tror han filma, Så også Chillern kjøre med kamera festa på bilen sin, håper det kommer mange filmer.. Fin film Momo! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Han drev å filmet bilene foran :) Ahh, så bare så rart ut når han kjørte rett opp i rævva på bilene foran:D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Til dere som ikke fikk til rapidsharelinken, så har jeg lagt til filmen på en annen server, denne gangen som .zip fil. link: FSR driftday 05.09.05 (.zip) funker ikke DENNE så send meg pm med msn adressa så kan jeg sende den manuellt :) Får dere ikke åpnet .zip fila så last ned denne: winzip Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Til dere som ikke fikk til rapidsharelinken, så har jeg lagt til filmen på en annen server, denne gangen som .zip fil. link: FSR driftday 05.09.05 (.zip) funker ikke DENNE så send meg pm med msn adressa så kan jeg sende den manuellt :) Får dere ikke åpnet .zip fila så last ned denne: winzip :(:( duuuu jeg får ikke filmen:(:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 :(:( duuuu jeg får ikke filmen:(:( Kan sende den til deg over msn jeg :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg