Gå til innhold

Sol, sommer og pupper venter!

Ranger emnet

Ivar

Anbefalte innlegg

Originally posted by RaCk

oi oi. Hva er det mellom gummien og bilen? Mellomrom?

stort gitt. :D

han har vel planer om å kjøre en PRAKTISK bil.... å blod senke bilen er jo så forbanna humbug som det går an i dette land!..

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

oi oi. Hva er det mellom gummien og bilen? Mellomrom?

stort gitt. :D

Haha.. senking kan være kult, hvis det gjøres ordentlig.. ikke sånn rack-photoshop-senking.. :D

men.. uansett passer det ikke alle å senke bilen...

RDL: legg merke til hvor mange som bruker samme avatar for tiden... :D

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Norsmurf

Det er ikke riktig å bruke avatarplassen til å håne sine meddebattanter. Dette er ren og skjær mobbing og burde vært stanset.

Jeg blåser en lang dagsmarsj i hvem som spottes og hvorfor dere mener at dere gjør rett i det.

Hvis dere ikke kan argumentere på annet vis enn å måtte ty til barnsligheter som å lage krusseduller på en annens avatar, så burde dere ta datamaskinen på skotuppen. Hva dere behøver er ikke tilgang på internett, men frisk luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Det er ikke riktig å bruke avatarplassen til å håne sine meddebattanter. Dette er ren og skjær mobbing og burde vært stanset.

Jeg blåser en lang dagsmarsj i hvem som spottes og hvorfor dere mener at dere gjør rett i det.

Hvis dere ikke kan argumentere på annet vis enn å måtte ty til barnsligheter som å lage krusseduller på en annens avatar, så burde dere ta datamaskinen på skotuppen. Hva dere behøver er ikke tilgang på internett, men frisk luft.

hehe.. du la merke til at moddene ikke gidder å gjøre en dritt nei... men hadde jeg moddet om en avatar i rein portest mot en annen faen så hadde jeg fått ræva full av pepper....

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Norsmurf

ja og hva så?.... det viser jo hvor mere drittunger dere er enn meg.... jeg er kansje usakli i noen disk. men jeg klarer i det minste å holde meg på et voksent nivå å ikke kødde med andres avatar og lage protest faen mot brukere.

tenk litt nå du....

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

han har vel planer om å kjøre en PRAKTISK bil.... å blod senke bilen er jo så forbanna humbug som det går an i dette land!..

Er enig med deg!! Man kommer nesten ikke fram i norge om man skal blodsenke bilen.. hmmm.. er faktisk ikke nødvendig å senke så mye engang før man skraper diverse steder på våre "flotte" veier..

man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jeanette84

Er enig med deg!! Man kommer nesten ikke fram i norge om man skal blodsenke bilen.. hmmm.. er faktisk ikke nødvendig å senke så mye engang før man skraper diverse steder på våre "flotte" veier..

Nei, men da får man kjøre traktor. :) Hvis man må fram absolutt alle steder.....

Jeg kommer fram de fleste steder, boikotter uansett grusveier.

Har ikke noe praktisk bil men det var da ikke derfor jeg kjøpte den.... :rolleyes:

Handler om prioritering......

Lenke til kommentar
Del på andre sider