Øyvind Ryeng Skrevet April 4, 2003 Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 En annen ting som plager med med Hondaen min er den totale tilstedeværelsen av lister langs sidene! Her skal det bygges "cleant" og en bil med sorte, klumpete sidelister går ikke under den betegnelsen. Så er saken den: etter at jeg har tatt av listene ser dørene og skjermene slik ut i gjennomskjæringsperspektiv: | | --------- | | | --------- | | Det går en kant inn i siden der den gamle, stygge lista satt! Dette har jeg planlagt: *Slipe bort all lakk der listene satt. *gjøre området grovt som faen slik at materialet X får feste. *påføre materialet X, for å bygge opp der listen satt, så det blir jevnt. *slipe ned så det blir fin finish over det hele. *grunne og lakkere hele bilen i "vanvittig blå 2003 eller tilsvarende farge". Er det noe som helst som kan stikke kjepper i sparklet med denne fremgangsmåte? Tacksam förr svar. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 Liten feil med "tegninga" mi, men dere sjønner sikkert poenget. :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg