Ottesen Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Halla... jeg hadde trengt litt serverplass til å legge ut en liten bilfilm fra fsr treffet på rudskogen... 113 mb, noen ? Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Igjen hadde jeg trenkt serverplass, 180 mb....noen ? Noen som vet om noen bra webhotell ? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Noen som vet om noen bra webhotell ? Lurte på det samme selv: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=87801 Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Ottesen: Sender en ftp etc til deg nå.... Straks mener jeg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 ta en titt på http://www.godaddy.com ... de er rimelig billige... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimzy Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Må da være en eller anna luring her som sitter på en heftig universitetslinje som kan hoste filmer? Siter '89 200 10vT Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Vi har planer om å tilby våres medlemmer serverplass på egenprodusert materiale. Flyttingen av alt fra der det ligger nå til der det skal være er ferdig tror jeg men har ikke sjekka med webmasteren. hellothere Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Må da være en eller anna luring her som sitter på en heftig universitetslinje som kan hoste filmer? Problemet er at man ikke har mulighet til å hoste for alle. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Nå lurer jeg litt på om jeg har "bæsja før jeg lokket opp lokket"... hellothere Jeg har kjøpt litt plass på http://www.skilledhost.com, 15 gb plass... Men hva nå ? Jeg har jo ikke noe passord eller noe, alså åssen får jeg feks uploada noe ? Dette har jeg null peil på... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Nå lurer jeg litt på om jeg har "bæsja før jeg lokket opp lokket"... hellothere Jeg har kjøpt litt plass på http://www.skilledhost.com, 15 gb plass... Men hva nå ? Jeg har jo ikke noe passord eller noe, alså åssen får jeg feks uploada noe ? Dette har jeg null peil på... Du har kjøpt ja, betalt over nett? Om du har det, skal du få tilsendt passord, url, etc til det web hotellet du har kjøpt. Og passord/brukernavn til ftp og cpanel etc. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Du har kjøpt ja, betalt over nett? Om du har det, skal du få tilsendt passord, url, etc til det web hotellet du har kjøpt. Og passord/brukernavn til ftp og cpanel etc. Hmmm... fikk mail fra stedet nå "Your account didn't get set up by auto system as a domain wasn't choosen. Whats your domain and ill set this up." Må jeg kjøpe et domain alså ? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Hmmm... fikk mail fra stedet nå "Your account didn't get set up by auto system as a domain wasn't choosen. Whats your domain and ill set this up." Må jeg kjøpe et domain alså ? Jepp det må du nok ha. Kanke kjøpe hus uten adresse :p Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Jepp det må du nok ha. Kanke kjøpe hus uten adresse :p hehe...okay, da vet jeg det. Har null peil på dette, men det var kanskje ikke så vanskelig å skjønne ? :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Hehe, dreiv å kløna en del jeg å :p men jeg fikk det til, selv med NULL peil :D Så gi ikke opp hehe ;) Om du fortsatt trenger serverplass send meg en pm, så kan jeg hjelpe deg til du får hotellet ditt oppe å running :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Sendte han en pm med brukergreier etc til min host, men tror ikke at han har lagt inn noe der.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg